Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanalen er på [Auto] Current &--#62; 13.

 

Bør jeg bytte til en annen? Kan velge alle tall mellom 1 og 13.

 

Kanal 13 kan ofte være problematisk med Android (og enkelte andre trådløse rutere), prøv å sette ruteren til en annen kanal manuelt (prøv 1-11 da det er godkjente kanaler i USA). Men som en annen også nevner her, hvis du ser det trådløse nettet på telefonen din er det ikke kanalen som er problemet....

 

/Espen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg komma uten å måtte trykke på knappen for spesialtegn?

 

Aner ikke, det irriterer vettet av meg også. Spesialtegn, komma, spesialtegn for å komme tilbake.

 

Når jeg skriver dukker det opp ordforslag på linjen rett over tastaturet. Når jeg trykker på et av de foreslåtte ordene endres denne linjen til forslag over diverse spesialtegn, inkludert komma. Når du har trykket komma er det bare å fortsette å skrive. Trenger ikke mellomrom, det legges til automatisk. Enklere blir det ikke ;).

 

Alternativt, trykk og hold på punktum til flere spesialtegn popper opp.

Endret av euphoria.
Lenke til kommentar

Da har jeg fått min BLÅ ble det og ikke rød haha ; anyway - åssen skifter jeg ut de 4 start-ikonene på låsskjermen? Og for dem som bruker equalizer - hva brukte dere for å lage "spotify-modus"?

 

Finfin tlf og liker den like mye som Nexus so far, IRRITERENDE at det ikke er en widget-klokke som man kan klikke på for å få opp alarm stock (til og med nexus hadde deT)

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg komma uten å måtte trykke på knappen for spesialtegn?

Jeg (og mange andre) er veldig fornøyd med Swiftkey.

 

Sakset fra Det beste fra Android Market (kom faktisk ikke på før nå at den trådtittelen bør endres til Play Store, men idiotbrowseren på jobb lar meg ikke åpne i full editor)

Beskrivelse: I mine øyne det beste tastaturet til Android. Smart tastaturoppsett/layout. Støtte for flere språk samtidig (veldig greit om du f. eks bytter mellom f. eks engelsk og norsk i samme melding eller sender til engelske og norske kontakter). SwiftKey foreslår ikke bare ord etterhvert som du skriver, men etter å ha brukt det en stund så gjetter den neste ord i rekka også. I stedet for å skrive hver enkelt bokstav vil du på ofte brukte setninger bare kunne trykke frem hele ord. Tastaturet kan også lære din skrivemåte/brukte ord ved å gå gjennom Facebook, GMail og SMSene dine (om du ønsker).

 

 

 

 

En annen sak. Er det flere som opplever at lydavspilling plutselig stopper? Nå hører jeg stort sett på podcast på telefonen så jeg er usikker på om det samme skjer med musikk (skjer ikke i Spotify), men sporadisk slutter avspillingen/settes på pause. Det skjer både i den innebygde spilleren og med doubleTwist. Sistnevnte har til og med en tendens til å avslutte (ikonet blir borte fra taskbaren).

Lenke til kommentar

Av ren nyskjerrighet : åssen knuste du den? Synes du den at den knuste for lett eller var det skikkelig fall på den ?

Var fra "lommehøyde" så skikkelig fall er vell litt å ta i.

Har mistet den i bakken flere ganger også, da uten riper på skjermen. så at den tåler lite er ikke noe jeg mener.

Lander den feil, så knuser den! :p

Kjedelig, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...