Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter sist oppdatering som dukket opp på min telefon, har jeg fått en i med en strek over oppi vemstre hjørne. Sikker stengtett eller annet ved et uhell. Når jeg får sms mail o.l. så blinker ledlampen blått og jeg må sehva som er merket medt ett 1 tall for antall meldinger. Tips for å få vekk denne i med strek over..))

Lenke til kommentar

Har den røde inne på jobben nå. Ser dritkul ut, men liker fremdeles blå best. Liker forsåvidt alle fargene som er ute til nå veldig godt. Litt off-topic, men jeg venter også i spenning på Galaxy Note II! Skal bli fin å bruke i jobb/skole/presentasjoner o.l.

Er den like "flashy" som youtube videoene viser?

Ser ut til å være forskjell mellom US og EU versjonen nesten.

 

Er veldig sikker på at jeg går for den rød rett og slett fordi jeg vil skille meg ut (hvor mange har ikke den blå liksom?) Men fett å få bekreftelse at den røde ser fet ut og ikke "girlsaktig" ut, tror jentenes farge appelerer mer faktisk mot den blåe enn den blodrøde.

 

Thanks for posten, gjorde mitt valg lettere .. tror jeg. :p

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Nå har jo Verizon, T-Mobile og andre mobiloperatører sine egne versjoner av mobilene så det har nok noe med det å gjøre.

 

http://galaxy-s.t-mobile.com/samsung-galaxy-s3

 

Om du titter på T-mobile sin S3 så kjører den en Dual Core Snapdragon istedenfor Exynos Quad Core brikken til Samsung. I følge en kamerat var dette på grunn av at mobilbandet(LTE) i USA ikke støttet Samsung sin brikke og derfor måtte de bruke en anen CPU.

Lenke til kommentar

Har den røde inne på jobben nå. Ser dritkul ut, men liker fremdeles blå best. Liker forsåvidt alle fargene som er ute til nå veldig godt. Litt off-topic, men jeg venter også i spenning på Galaxy Note II! Skal bli fin å bruke i jobb/skole/presentasjoner o.l.

Er den like "flashy" som youtube videoene viser?

Ser ut til å være forskjell mellom US og EU versjonen nesten.

 

Er veldig sikker på at jeg går for den rød rett og slett fordi jeg vil skille meg ut (hvor mange har ikke den blå liksom?) Men fett å få bekreftelse at den røde ser fet ut og ikke "girlsaktig" ut, tror jentenes farge appelerer mer faktisk mot den blåe enn den blodrøde.

 

Thanks for posten, gjorde mitt valg lettere .. tror jeg. :p

 

Jeg har til dags dato ikke solgt mer enn 1 blå S3 til en jente. Alle andre har tatt hvit, og menn går gjerne for blå. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn. jeg skal være såpass overfladisk og si at jeg synes den hvite ble for flashy for meg, og jeg synes den rød ble for flashy, men begge er fremdeles kule, bare liker den blå best. Den er mest "rugged" på en måte. Selv om den røde er kul, vet jeg at jeg personlig ville blitt lei den på 2 uker. Er ikke like tidløs og elegant som den blå eller den hvite synes jeg.

 

Men for all del, hvis du liker den røde, ta den røde. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...