Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Buksa kommer jeg nok neppe til å ha denne i. Blir nok i ei større jakkelomme osv.

 

Men, om det stemmer at dette skjer med lett og forsiktig bruk, og gjerne også få dager i bruk, så er dette en fabrikasjonsfeil. En telefon må kunne tåle forventet normal bruk.

 

Personlig tror jeg varmen i telefonen kan være grunnen. Den tynne plasten takler ikke de spenninger som oppstår når plaster utvider seg/krymper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du problemer med å ha den i bukselomma, må du ha noen virkelig trange bukser. Har ikke noe som helst problem å ha den i lomma, og "buler" ikke ut heller. Er såpass slank og rund at det går utmerket...

 

Tror nok plasten takler varmen godt, er nok små dunk og slag som gjør det :)

Lenke til kommentar

Beklager at jeg kanskje stiller et dumt spørsmål. Hvordan får jeg innstalert automatisk på mitt minnekort og ikke på telefonen? Hvordan får jeg flyttet programmer over fra telefonen til minnekortet?

 

MVH

 

TMH

 

Går ikke...

Klart det går,ikke med alle prog,men søk etter apps2sd på playstore

Lenke til kommentar

Den Equalizer-appen, hvor mye bedre lyd får du i spotify egentlig? Jeg kjøpte meg Jays one + og var som natt og dag fra standard øreplugger, men jeg er fan av batteri for å si det mildt; og skal prøve å ikke ha for mange apps installert at the same time.

 

Den gir mye bedre lyd, jeg har heller ikke merket noe til at den gir økt batteriforbruk. Det kan jo være bugs i enkelttilfeller som gir slike utslag, men hos meg står den hvertfall alltid på og gir meg rett lyd, greit å skifte kjapt mellom ulike presets da jeg har flere forskjellige høyttalere/anlegg som alle gir litt forskjellig lyd.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg kanskje stiller et dumt spørsmål. Hvordan får jeg innstalert automatisk på mitt minnekort og ikke på telefonen? Hvordan får jeg flyttet programmer over fra telefonen til minnekortet?

 

MVH

 

TMH

 

Går ikke...

Klart det går,ikke med alle prog,men søk etter apps2sd på playstore

Er faktisk litt usikker på om det går etter oppdatering til android etter versjon 4.xx.

 

Jeg prøvt, men fungere ikke hos meg, og forklaringen ifra xda forumet er at det ikke går så lett, ihvertfall ikke uten masse styr.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Måtte krype til korset til slutt, og måtte sende inn telefonen pga død/stuck piksel...

Litt surt, sidan telefonen var veldig bra utenom det. Ingen "dark spots" eller sprekker i plasten.

 

Får satse på at eg får en like bra tilbake! :)

 

en piksel bare?

Lenke til kommentar

Måtte krype til korset til slutt, og måtte sende inn telefonen pga død/stuck piksel...

Litt surt, sidan telefonen var veldig bra utenom det. Ingen "dark spots" eller sprekker i plasten.

 

Får satse på at eg får en like bra tilbake! :)

 

en piksel bare?

 

Jepp, men den var midt på skjermen, så det vart uendelig irriterande etter kvart... Litt pirkete kanskje, men ein burde eigentleg forvente at på en mobil til 5000 vil skjermen holde lenger enn 1 mnd før den begynner å fuske...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Måtte krype til korset til slutt, og måtte sende inn telefonen pga død/stuck piksel...

Litt surt, sidan telefonen var veldig bra utenom det. Ingen "dark spots" eller sprekker i plasten.

 

Får satse på at eg får en like bra tilbake! :)

 

en piksel bare?

 

Jepp, men den var midt på skjermen, så det vart uendelig irriterande etter kvart... Litt pirkete kanskje, men ein burde eigentleg forvente at på en mobil til 5000 vil skjermen holde lenger enn 1 mnd før den begynner å fuske...

 

Ja enig for såvidt.

 

Prøvde du å skru av telefonen og massere punktet? Det fungerer bra på flatskjermer. Kanskje ikke så lett å få dyp nok kontakt på en mobil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Disse sprekkene i plasten, hvor på telefonen befinner de seg?

 

Jeg har 1 "sprekk" i hvert hjørne, og de er så og si parallelle med hverandre - noe som tyder at de skal være der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte krype til korset til slutt, og måtte sende inn telefonen pga død/stuck piksel...

Litt surt, sidan telefonen var veldig bra utenom det. Ingen "dark spots" eller sprekker i plasten.

 

Får satse på at eg får en like bra tilbake! :)

 

en piksel bare?

 

Jepp, men den var midt på skjermen, så det vart uendelig irriterande etter kvart... Litt pirkete kanskje, men ein burde eigentleg forvente at på en mobil til 5000 vil skjermen holde lenger enn 1 mnd før den begynner å fuske...

 

Ja enig for såvidt.

 

Prøvde du å skru av telefonen og massere punktet? Det fungerer bra på flatskjermer. Kanskje ikke så lett å få dyp nok kontakt på en mobil.

 

Jepp, prøvde massering, og diverse "pixel fixer"-apps, men ingen av dei fungerte... så gadd ikkje meir :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Disse sprekkene i plasten, hvor på telefonen befinner de seg?

 

Jeg har 1 "sprekk" i hvert hjørne, og de er så og si parallelle med hverandre - noe som tyder at de skal være der.

 

Har det helt likt på min telefon.

 

Alle har de, men jeg bryr meg ikke noe om de før de åpner seg. Samsung har sagt at de erstatter de som åpner seg, slik jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Disse sprekkene i plasten, hvor på telefonen befinner de seg?

 

Jeg har 1 "sprekk" i hvert hjørne, og de er så og si parallelle med hverandre - noe som tyder at de skal være der.

 

Har det helt likt på min telefon.

 

Alle har de, men jeg bryr meg ikke noe om de før de åpner seg. Samsung har sagt at de erstatter de som åpner seg, slik jeg har forstått.

 

Hjørnene er naturlige skjøter. Men de som oppstår andre steder skal da ikke være der? Har ikke sett noe mer info fra samsung noe sted om dette. Noen andre som evnt. har en link?

 

En telefon der det er såpass mye rapporter (selv om det sikkert er lite i forholdt til antallet som er solgt) om dette problemet, og en byggekvalitet som ikke akkurat overbeviser, så er det stor sannsynlighet for at jeg returnerer min over helga, med mindre Samsung har noen informasjon om dette som kan avklare om det er en fabrikkasjonsfeil, og om det evnt gjelder en viss batch.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Den Equalizer-appen, hvor mye bedre lyd får du i spotify egentlig? Jeg kjøpte meg Jays one + og var som natt og dag fra standard øreplugger, men jeg er fan av batteri for å si det mildt; og skal prøve å ikke ha for mange apps installert at the same time.

 

Den gir mye bedre lyd, jeg har heller ikke merket noe til at den gir økt batteriforbruk. Det kan jo være bugs i enkelttilfeller som gir slike utslag, men hos meg står den hvertfall alltid på og gir meg rett lyd, greit å skifte kjapt mellom ulike presets da jeg har flere forskjellige høyttalere/anlegg som alle gir litt forskjellig lyd.

Hvilken app er det snakk om? Sier aldri nei til forbedret lyd.

Lenke til kommentar

Bumper for ente gang:

 

Noen som vet hvordan man får koblet seg opp mot hjemmenettverket? Jeg får koblet meg opp mot alle andre nettverk rundt omkring i landet, men ikke mitt hjemmenettverk. Jeg har en Belkin F5D8231-4 v2.

 

STD1_F5D8231-4.jpg

 

Det som undrer meg er at alle andre enheter (to PCer, en mac, en sony ericsson xperia, iphone, ipod touch og samsung galaxy y) fungerer, men ikke min S3. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...