Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

finner ikke noe mappe som jeg kan delete /data/clipbord/*

 

Har testet flere app som File Manager, ES File Explorer og nå lastet jeg ned Solid Explorer og testet den. Ingen finner noen mappe / data som innholder clipbord data.

 

Jeg installerte Solid Explorer igår.

På bunnmenyen, trykk på "Jump". Velg "Device". Velg "System root".

Der finner du folderen /data/clipboard. Slett alt i den.

 

Første gang jeg forsøkte å gå inn i data-folderen fikk jeg beskjed om å installere BuryBox free for å få tilgang. Gjorde det, og fikk tilgang etter å a rebootet telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"According to tech news site Tweakers, Samsung is now aware of the problem and is currently investigating. The company has also promised to replace any handsets affected by this problem. Users who reported the problem said the phones had developed these cracks under normal use and they seem to occur on the sides and bottom of the handset."

 

Jeg har fått et par slike, i tillegg til de i hvert hjørne, som Wigir sier.

 

Er det da stor sannsynlighet at jeg kan ringe Samsung norge for å få den erstattet? Uten å gå igjennom operatør å sende telefonen på reperasjon 4 ganger?

Endret av Tri66er
Lenke til kommentar

De i hvert hjørne er ganske sikkert ment å være slik siden det er rette skjøter (ser ut som rammen er lagt på i 4 deler, og lakket etterpå).

Regner med at feilen det menes her er om det opptrer sprekker andre steder i rammen. Har ikke slike selv, men kanskje fordi telefonen har vert pakket inn i bumper fra den var ny?

Lenke til kommentar

finner ikke noe mappe som jeg kan delete /data/clipbord/*

 

Har testet flere app som File Manager, ES File Explorer og nå lastet jeg ned Solid Explorer og testet den. Ingen finner noen mappe / data som innholder clipbord data.

 

Jeg installerte Solid Explorer igår.

På bunnmenyen, trykk på "Jump". Velg "Device". Velg "System root".

Der finner du folderen /data/clipboard. Slett alt i den.

 

Første gang jeg forsøkte å gå inn i data-folderen fikk jeg beskjed om å installere BuryBox free for å få tilgang. Gjorde det, og fikk tilgang etter å a rebootet telefonen.

+1 for den

1000 takk, nå funker det.

 

Merkelig at dem andre app`ene ikke kan samme operasjon / rettingheter...

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg en S3. Siste mobil var en HTC Desire HD.

På den gamle mob så kunne jeg dele internet via usb. Fint for å oppdatere apper etc etc. Skal laste ned mye så jeg bruker ikke wifi.

Går det an med S3? please help

 

LOL! akkurat som meg xD stor forskjell eller hva ?

 

iallefall: meny ->;Innstillinger ->; Flere Innstillinger (Under Trådløst og nettverk) -> Internetdeling og portabelt hotspot - USB deling

 

Det du var på utkikk etter ?

Er ikke 100% på om det er det...men vet akkurat hva du mener når det kommer til Desire HD.

Selv brukte jeg aldri den, alt gikk over Wifi her gitt

Endret av technicality
Lenke til kommentar

LOL! akkurat som meg xD stor forskjell eller hva ?

 

iallefall: meny ->;Innstillinger ->; Flere Innstillinger (Under Trådløst og nettverk) -> Internetdeling og portabelt hotspot - USB deling

 

Det du var på utkikk etter ?

Er ikke 100% på om det er det...men vet akkurat hva du mener når det kommer til Desire HD.

Selv brukte jeg aldri den, alt gikk over Wifi her gitt

 

Ja ganske stor forskjell.

Har allerede funnet den usb deling knappen men ingen kontakt med nettet. Mener jeg skrudde på usb-feilsøking på HD'n, men det fungerer ikke samsungen. Har også lastet ned Samsung Kies uten noe forskjell.

Sitter en del ved pcn så jeg syns det er lettest å koble den til usb. Søkt på nett også men finner ingen løsninger....litt frustrerende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...