Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til hvordan jeg kan få musikkspilleren til å være aktiv på låseskjermen når jeg hører på musikk? En annen ting som irriterer meg med musikkspilleren er at når jeg trykker på pause, så begynner den på nytt når jeg skal inn på den senere (i stedet for å starte der jeg sluttet).. Spesielt irriterende da jeg hører mye på podcasts som er over en time lange..

 

Disse funksjonene hadde jeg på min HTC Desire med standard musikkavspiller, finnes det et godt alternativ på Market om det ikke går an å tweake på innstillingene til musikkspilleren som fulgte med telefonen?

 

Såvidt jeg har fått med meg har ikke stock spilleren knapper på låseskjermen.. Du kan alltids prøve med Winamp.

Lenke til kommentar

Jeg har lett og lett, men finner ikke ut hvordan man skrur av lydvarsler for mottak av epost.. Anyone?

 

Ha, kona spurte meg om det samme for to dager siden... :)

Hvis du bruker gmail-appen går du inn på innstillinger, velger din konto og setter ringetone til silent.

 

Hah, det var så enkelt ja, letet meg grå under generelle lyder og varsler jeg.. Takk! :)

 

Nå kommer spørsmålene på løpende bånd her:

 

Er det noen som har funnet en god kalenderwidget som lar deg velge hva slags visning du vil ha? Om det er vanskelig å oppdrive tar jeg gjerne imot tips om widgets som har ukesvisning..

 

Edit: Fant det, Business Calendar var akkurat det jeg trengte :)

Endret av Rivjernet
Lenke til kommentar

Jeg har lett og lett, men finner ikke ut hvordan man skrur av lydvarsler for mottak av epost.. Anyone?

 

Ha, kona spurte meg om det samme for to dager siden... :)

Hvis du bruker gmail-appen går du inn på innstillinger, velger din konto og setter ringetone til silent.

 

For stock e-mail klienten går du inn i klienten -&--#62; menytast -&--#62; kontoinnstillinger -&--#62; trykk på den aktuelle kontoen -&--#62; scroll ned til varselinnstillinger. Trykk velg ringetone og ta den øverste (silent)

 

Dette er egentlig litt hva som gjør android bra, og dårlig. Det fine er at du kan ha individuelle ringetoner pr. konto (jeg bruker dette og synes det er fint), mens det "dumme" er at du ikke kan sette dette fra samme sted som man setter øvrige lyder, altså i den vanlige lyder menyen i innstillinger.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Dukket opp litt flere spørsmål, så kan samle alle i ett innlegg:

 

1. Hvordan får jeg opp play/pause og neste/forrige sang (Spotify) på låstskjermen? Hadde det i går, men nå har jeg tydeligvis slått den av på et vis.

 

2. Er det mulig å gjøre slik at power-knappen og volum-tastene IKKE kan slå av alarmen? Power-knappen og/eller volum-tastene kan jeg jo bare komme borti i halvsøvne, og jeg vil heller at jeg må dra fingeren over skjermen. Eller er eneste mulighet her å installere en ny alarm fra play store?

 

3. Nedtellingsfunksjonen under "Klokke" lager ikke lyd hvis telefonen står i Vibrasjon- eller Demp-modus, bare litt vibrering. Jeg vil gjerne ha full alarmtone her, uansett hvilket lydmodus telefonen står i. Kan dette fikses?

 

Hvis punkt 2 og 3 ikke kan fikses, tar jeg gjerne imot tips til gode alarm/nedtelling/stoppeklokke-programmer. :)

Lenke til kommentar

Har nettopp tatt den ut av esken og satt den til lading. Hvor lenge bør den lade sånn førstegangsmessig tro? Er det som i gamle dager at den burde stå i 18+ timer for å 'vekke' alle battericellene og sikre lang levetid?

Bare bruk den med en gang du, og lad den senere. Er ikke slik som i gamle dager nå lenger, nei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De nye batteriene tåler lading når som helst, hvor lenge som helst. Det er ikke slik at batteriene skal lades helt ut flere ganger for å få økt holdbarhet. Alle tester viser at dette gir minimale utslag. Når et batteri er toppladet, tar det heller ikke skade av å ligge lengre i laderen, da ladingen stanser automatisk når 100% er nådd.

 

Det sies derimot at disse batteriene får lengre levetid etter at de er brukt en stund. Har ikke sett noen dokumentasjon på dette, men.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ringte nå i stad så ble den øverste linjen som vanligvis er svart (nedtrekkslinjen), lysegrønn - det virket som om fargene "klikket" litt. I tillegg låste skjermen seg slik at jeg ikke fikk brukt knappene - tok en omstart på telefonen å da var alt som normalt igjen. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Jeg havner fortsatt her.:

http://www.unblock-u...gle.com%2Fstore

 

Den siden ber meg om en e-postadresse. Fra mobilen kommer jeg rett inn på play.store.

 

Din computer må være infisert. Prøv en annen nettleser. Hvis problemet vedvarer, sjekk hosts-filen hvis du er på PC.

 

har prøvd med ulike nettlesere,og det samme skjer. Men bare mot akkurat den siden. Det er ganske underlig. Men skal kjøre virusscanning i ettermiddag,og se om den avdekker noe. Skal prøve hosts-filen når jeg kommer hjem. Går det an å si kort hva den filen er?

Endret av dejavu57
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...