Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger :)

Er du sikker på at å holde inne den knappen faktisk hadde noen effekt på 11 og 12? Hva var forskjellen fra å bare trykke skyt?

 

Jeg tror ikke det var en reell effekt, men i placebo-hodet mitt så føltes det som om det var lettere å plassere ballen.

Lenke til kommentar

Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger :)

Er du sikker på at å holde inne den knappen faktisk hadde noen effekt på 11 og 12? Hva var forskjellen fra å bare trykke skyt?

Har prøvd å holde inne R1 jeg også, men da kommer det bare en fyr ved siden av og står der, på 11 og 12 så kunne ta frispark med R1, altså samme som finesse skudd, da blir det bare finesse frispark, men på 13 så må u holde inne L1 for å skyte hardt, ingen finesse frispark virker det som..

Lenke til kommentar

Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez.

Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez.

Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det

 

Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc.

Det har blitt endra til FIFA13.. Spelar du med Chelsea som også er 5stjerner, så møter du ikkje Barca, Madrid etc. Eg har iallfall ikkje gjort det, og har spelt over 40-50onlinekamper til no! Så trur dei har klart å balansere 5stjernerslaga bedre.

 

Det går fint å slå Real og Barca med Chelsea.

Lenke til kommentar

Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez.

Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez.

Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det

 

Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc.

Det har blitt endra til FIFA13.. Spelar du med Chelsea som også er 5stjerner, så møter du ikkje Barca, Madrid etc. Eg har iallfall ikkje gjort det, og har spelt over 40-50onlinekamper til no! Så trur dei har klart å balansere 5stjernerslaga bedre.

 

Det går fint å slå Real og Barca med Chelsea.

 

Det går fint, men nå kan de som konsekvent bare spiller med de to lagene spille mot hverandre =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...