Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket lag spiller du med?

 

United. Å møte City i ny og ne er forsåvidt greit, rivaloppgjør. Om Bayern skal skape mimring til '99 blir det for klisje for min del. Har før 6. divisjon møtt stort sett alt, de to store i Spania, Chelsea, Arsenal, Juventus, PSG o.l., men nå er det kun Bayern og City på rullering.

 

På tide å prøve et annet lag? :p Kanskje noen 4* eller 3* :) hvis du vil unngå å møte bayern og city.

 

Det er fortsatt for dårlig. Jeg har lyst til å møte Real Madrid eller Barcelona i ny og ne når jeg spiller med United, men jeg får kun møte Real Madrid med Barcelona eller vice versa. Da får jeg til gjengjeld kun spille El Clásico-oppgjør. Du bør få kunne møte alle 5*-lag med andre 5*-lag

Lenke til kommentar

Spilte litt online sesonger i går. Etter 5 seriekamper hadde jeg sikra opprykk, og trengte en seier til for å vinne tittelen. Det hadde gått 80 min og jeg ledet 4-1, og selvfølgelig leava han. Jeg tenkte at det var like greit. sparte tid, vinner uansett. Så kommer jeg i menyen, og jeg står på samme poengsum, fortsatt 5kamper igjen. Sjekker i den nyhetsfeeden i menyen, har ikke kommet noe opp om at jeg hadde spilt en kamp. Skrudde av og på, gikk inn på season, og det står fortsatt det samme gamle. Jævlig irriterende!

 

EDIT: Glemte og nevne at jeg skrev dette, siden jeg så noen ovenfor hadde kommentert at det samme skjedde der

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Åhh. Jævla dritt.. Var i semifinalen i FA cupen på karrieren med Liverpool. Extra omganger mot city. På 120 minutt, vi hadde spilt lenge over tiden, men ble aldri blåst av, så kommer tevez på høyre siden, kutter akkurat inn mot 16 meteren, får en liten dytt av Jack Robinson, så blåser den dommeren straffe. Har sett reprisen flere ganger, og den der straffe bugen er jeg så lei av. Blåser for alt...

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Spilte litt online sesonger i går. Etter 5 seriekamper hadde jeg sikra opprykk, og trengte en seier til for å vinne tittelen. Det hadde gått 80 min og jeg ledet 4-1, og selvfølgelig leava han. Jeg tenkte at det var like greit. sparte tid, vinner uansett. Så kommer jeg i menyen, og jeg står på samme poengsum, fortsatt 5kamper igjen. Sjekker i den nyhetsfeeden i menyen, har ikke kommet noe opp om at jeg hadde spilt en kamp. Skrudde av og på, gikk inn på season, og det står fortsatt det samme gamle. Jævlig irriterende!

 

EDIT: Glemte og nevne at jeg skrev dette, siden jeg så noen ovenfor hadde kommentert at det samme skjedde der

 

Det skjer hele tiden, spesielt om du putter på første angrep. Har kommet ut av tellingen, får aldri win når jeg leder 1-0 tidlig i matchen og folk quitter =/ Get a grip EA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...