Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i 8 divisjon bare. Med 6 p. Har 10 seire, 2 uavjort og 3tap tror jeg. Har ikke spilt så alt for mye seasons enda.. Irriterende at jeg fikk to tap i 10div, og har et tap nå i 6div, første matchen. Begge uavgjortene kom i 9div.

 

EDIT: Kom bare til 4div i FIFA12, var i 5div når jeg slutta, hadde ikke rykke ned en eneste gang, var bare lei. Men så tok jeg en sesong like før Fifa 13 kom

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Du kan også se i karriere-tråden om du lurer på noe ;)

 

Hva mener du med at de ikke ga noe mening?

 

Sorry, var ikke klar over at det finnes en egen karrieretråd.

 

Når jeg tenker meg om så gir de fleste mening, men det er ikke noen direkte sammenheng mellom å nå et visst antall kamper og det å plutselig få bedre ballkontroll.

 

Hvordan har dere rukket å nå et så høyt level-nivå? Bare spiller mye, i forskjellige modus? Ser ikke noen grunn til å nå høyt med unntak av noen coin-bonuser til UT (i katalogen), men likevel. Jeg er bare på nivå 21.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at alt stopper opp under loading til online-kamp? Kan fortsatt springe rundt og score mål, men det skjer ikke noe mer. Må restarte spillet for å ordne det.

 

Irriterende! :nei2:

 

logg deg av og på psn så starter den matchen og disconnecter.. så slipper du å starte maskina på nytt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nå har PS3-en fryst to ganger på rad etter at jeg trykket på «spill sesongkamp». Sinnssykt irriterende.

 

 

…TREDJE GANGEN PÅ RAD.

 

 

 

 

…fjerde gangen på rad. Gir opp.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...