Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg adidas all star laget mitt? jeg forhåndsbestilte, fikk med kode og har brukt den, men kan ikke finne det laget mitt noen steder?

 

FIFA 13 & Adidas All-Star Team

Features 23 of the brand’s top players including the likes of Leo Messi and Karim Benzema. This team of adidas superstars can be used in Match Day Exhibition Matches mode, and fans can choose this squad in Support Your Club, a central experience in EA SPORTS Football Club

Lenke til kommentar

Mer skill? Det er han som spiller any som har mer skills, de andre utgjør da virkelig ingen forskjell.

 

Skikkelig klubb er forresten 11 mot 11. Og ikke 2 stk, hvorav en er any. Du finner mange gode klubber som regelrett boikotter folk med any. Det er vel også en av grunnene til at EA faktisk har lagt ved det filteret.

 

Jeg håper EA faktisk fjerner muligheten til å styre any. Da må klubbene ha flest mulig spillere i pos og i tillegg så stiller alle på likt grunnlag m.t.p AI Spillerne.

Lenke til kommentar

Når skal det jævla filteret i Pro clubs fungere? Er så møkk lei av å møte fitter med ANY

Jævlig enig, bare at vi er møkk lei av å møte fitter med CPU og GK. Det filteret utgjør pr. dags dato ingen forskjell.

 

Vi har ingen gk Btw. Vi prøver også å unngå å møte sånt. Men godt å vite at noen med any prøver å unngå å spille mot cpu.

Lenke til kommentar

Helt håpløst å spille PRO på online, dropin suger svett... Alle kødder, hva faen vil de egentlig?!?!?!?!?!?

 

 

En løp alltid til linjen og prøvde å få innkast hver gang han fikk ballen. Noen sparket alltid ballen bakover. Noen bare løp og løp med ballen, inntil de har mistet ballen. Og så videre! Herregud!

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...