Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Eh trofast mot de andre spillenen er vel ønsketenkning antar jeg. Basert på hva jeg har lest vil det ikke bli realtime combat. Derimot vil vi få hotbar's og predefinerte klasser. Kort fortalt det vil bli som hvilket som helst theme park MMO satt i Elder scrolls verden. Og det er vel dessverre eneste likheten og. :/

Endret av Squeekie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det ikke vært gameplayet som har holdt meg interessert i TES siden Morrowind, men heller settingen. Verken Oblivion eller Skyrim var spesielt morsomme å spille om det ikke hadde vært for at det var TES spør du meg

 

Enig :) Gameplayet er ikke det beste, verdtfall ikke når det kommer til melee systemet, men bryr meg lite. Atmosfæren og settingen var igrunn ordene jeg lette etter.

Lenke til kommentar

Da har de drukket, fordi Imperials fantes på den tiden og de vil være fienden i spillet

 

Ja, ikke sant? Godt poeng!

Ah, akkurat nå som jeg hadde håpet ikke faksjonene var så way off. :-\

Men skal sies at de forklarer det brukbart i Creative Director intervjuet.

http://www.gameinfor...e-director.aspx (fra 16:00 og utover)

 

 

Ser nå forøvrig at GI har lagt ut info om Aldmeri Dominion (som inneholder High Elves, Wood Elves og Khajiit). Skal visst være en allianse som vil ta over (dominere) verden.

Spesielt Woold Elves (Bosmer) og Khajiit ser jeg ikke som spesielt imperialistiske av seg...

Litt snodig allianse altså.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Wood Elves og Khajiit har vel lenge vært under "beskyttelse" av high elves, så det er ikke det verste synes jeg. Sliter mer med å akseptere at Nords, Dark Elves og Argonians skal være kompiser! :p

 

Ja, men Wood Elves og Khajiit er ikke sånn som vil dominere andre, men heller leve ifred og drive å robbe litt etc. Ikke herkse over andre land. Den mest innlysende for dette er jo Imperials, me de er altså ikke med :-\

High Elves har jo en viss grad av arroganse over seg (synes de er bedre enn andre) og har derav kanskje ikke noe imot å dominere andre.

 

 

Greia med den andre alliansen du nevner er vel at de har blitt bossa med. Og derav slår seg sammen mot felles fiende. Kanskje den mest plausible for min del.

 

Men det aller beste hadde jo vært at alle kunne joine hvilket kongedømme de ville og at kongene sloss mot hverandre (Daggerfall modellen).

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...