Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har også SMITE kode til overs hvis noen vil ha, PM!

Skulle gjerne heller hatt Halo eller Fable kode, hvorfor får jeg ikke det? :)

Endret av major_stuen
Skrevet

Om du spilte halo mcc før en viss dato i begynnelsen så får du nok koden du også.

Fable fikk jeg siden jeg meldte meg på betaen en gang for lenge siden når det var reklame for betaen på xbone dashbord.

Skrevet (endret)

Lasta ned Smartglass appen jeg også nå, ODST kode og greier. Beklageligvis ingen betakoder jeg kunne gi bort da.

Endret av Mala
Skrevet

Kom selv inn i betan til Fable Legends og her er 2 koder til Smite: 

C7R2T-YFYWW-FCXTW-XXTFX-CDRKZ   

QD7MY-TTXCJ-CWM99-M2M3C-QRDDZ
  • Liker 1
Skrevet

Kom selv inn i betan til Fable Legends og her er 2 koder til Smite: 

C7R2T-YFYWW-FCXTW-XXTFX-CDRKZ   

QD7MY-TTXCJ-CWM99-M2M3C-QRDDZ

Takker. Tok nr 2! Hvor lenge kan jeg spille på denne betaen?

Skrevet

Fikk også nedlastingen har stoppet. Trykk på den i nedlastingsmenyenbog vekg start på nytt så funker det. Den hopper kjapt til dit du var fra før.

Hjelper ikke. Kommer bare opp på nytt at den har stoppet. Tror jeg starter helt forfra igjen.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke noe av skryten av hastighetene til Live enda ihvertfall, får maks 2,5MB i sekundet,har linje som skulle gitt meg i underkant av 6MB.

Live vil aldri utnytte din fulle hasstighet, det gjør den ikke hos meg heller. men får langt mer enn 2.5MB/s. har en 100Mbit linje.

live gir meg rundt 5-6mb/s

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

Live vil aldri utnytte din fulle hasstighet, det gjør den ikke hos meg heller. men får langt mer enn 2.5MB/s. har en 100Mbit linje.

live gir meg rundt 5-6mb/s

Tror jeg ligger på rundt det samme her sist jeg sjekket. Burde vært mulighet for å justere det til å utnytte maks (hvis ikke problemet ligger hos MS) så kan jeg velge om XBO-spill skal ligge og laste ned rolig mens jeg gjør andre ting på nettet, eller om den skal kjøre full guffe så får resten heller gå litt tregt.

Når jeg laster ned filmer/spill/programmer på PC så er jeg ikke fornøyd før jeg ligger på 10MB/s ned på min 100Mb-linje. Sjeldent det funker på det som ikke er superpopulært på torrentsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...