Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Kan ikke se noe annet enn at problemet ligger hos MS.

Men er greit for meg, da har jeg båndbredde igjen til å streame film og surfe samtidig jeg laster ned noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel en del her som har pakket ned Kinectene sine, ettersom hva jeg har forstått. Noen som har lyst til å selge en for en billig penge? Tviler på at jeg kommer til å trenge/bruke den så mye, men hadde vært morsomt å teste litt ihvertfall. Isåfall er det bare å sende meg en PM.

Lenke til kommentar

En ting som blir artig når Windows 10 kommer snart er at en kan streame XBO til fks Microsoft sitt nettbrett. Dem sier at det er til alle enheter som kjører W10. Telefoner kommer også til å få W10 etterhvert. Kanskje en kan streame til dem også...

 

Er litt høy nerd faktor over det her. I like it!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Har stilt inn boxen til å "være online" selv når den er skrudd av. Opplever da til stadighet bugs når jeg skrur den på.

 

F. Eks det siste jeg gjorde før jeg skrudde den av, netflix eller et spill, er buggete om jeg starter opp der jeg slapp. Jeg må derfor starte et annet spill, hoppe ut for så å restarte det jeg holdt på med.

 

Beklager om det der var en dårlig forklaring..?

 

Flere som opplever lignende?

Lenke til kommentar

Har stilt inn boxen til å "være online" selv når den er skrudd av. Opplever da til stadighet bugs når jeg skrur den på.

 

F. Eks det siste jeg gjorde før jeg skrudde den av, netflix eller et spill, er buggete om jeg starter opp der jeg slapp. Jeg må derfor starte et annet spill, hoppe ut for så å restarte det jeg holdt på med.

 

Beklager om det der var en dårlig forklaring..?

 

Flere som opplever lignende?

 

Opplever det samme

Du trenger ikke starte opp et spill eller annet og så tilbake for å fikse det, du kan bare trykke på start/meny-knappen og velge Exit (avslutt på norsk?) og så starte det igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har stilt inn boxen til å "være online" selv når den er skrudd av. Opplever da til stadighet bugs når jeg skrur den på.

 

F. Eks det siste jeg gjorde før jeg skrudde den av, netflix eller et spill, er buggete om jeg starter opp der jeg slapp. Jeg må derfor starte et annet spill, hoppe ut for så å restarte det jeg holdt på med.

 

Beklager om det der var en dårlig forklaring..?

 

Flere som opplever lignende?

 

Opplever det samme

Du trenger ikke starte opp et spill eller annet og så tilbake for å fikse det, du kan bare trykke på start/meny-knappen og velge Exit (avslutt på norsk?) og så starte det igjen

 

ok takker, skal prøve det neste gang

Lenke til kommentar

Fra forrige side:

ODST ligger under fanen ''Halo 3'', ikke som et spill for seg selv, bare så det er sagt. Slet selv med å finne det med engang.

 

Med andre ord ligger spillet inne i Halo: MCC under Halo 3.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Lurer på om noen kan hjelpe meg.

 

Når xbox er på eller står i stanby "stjeler" den hele internett linja vår. vi får ikke sjekket VG engang.

 

For å bruke internett må vi holder knappen inn til xbox er helt slått av da funker alt igjen.

 

Noen tips til hvordan vi kan bruke xbox uten at den bruker alt vi har av kapasitet.

 

 

Takk

Lenke til kommentar

 

Har stilt inn boxen til å "være online" selv når den er skrudd av. Opplever da til stadighet bugs når jeg skrur den på.

 

F. Eks det siste jeg gjorde før jeg skrudde den av, netflix eller et spill, er buggete om jeg starter opp der jeg slapp. Jeg må derfor starte et annet spill, hoppe ut for så å restarte det jeg holdt på med.

 

Beklager om det der var en dårlig forklaring..?

 

Flere som opplever lignende?

 

Opplever det samme

Du trenger ikke starte opp et spill eller annet og så tilbake for å fikse det, du kan bare trykke på start/meny-knappen og velge Exit (avslutt på norsk?) og så starte det igjen

 

 

Noe lignende skjer på PS4. Om det er et spill hvor du blir logget online eller det er online funksjoner så mister spillet kontakt med serveren når maskinen går i dvale. Og når en da starter opp så får en feilmelding og en må starte spillet på nytt. 

 

Kan det være det dere opplever? 

Lenke til kommentar

Det skjer mest sannsynligvis for at du minster forbindelsen til spillet/appens server når du setter den i hvilemodus og må reconnecte for å spille videre.

Om du avslutter spillet/appen før du slår setter xboxen i dvalemodus vil ikke dette skje. :)

 

tipper det er grunnen:P

 

i singleplayerspill kan du nok slippe unna med å skru den rett av uten å avslutte spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...