Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Håper det annonseres en ny IP. Xbone trenger det i stedet for prequels, sequels og remakes. Aaaalt for mye av det. Xbone trenger noe ala The Last of Us / Bloodborne. Føler at Xbone ikke har en identitet på samme måte som Ps4. 

 

Titanfall skulle liksom være konsollselgeren, men det døde jo ganske fort. Sunset Overdrive så spennende ut, men traff meg ikke helt. 

 

Når kommer denne generasjons BioShock, Dishonored, etc? 

 

Eneste spillet jeg virkelig ser frem til nå er Deus Ex, men det er lenge til det kommer. 

 

Når har jeg en lang backlog så er ingen krise sånn sett, men savner det å se frem til noe nytt og spennende. Nyyy Gears, nytt Halo? Meh! 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på hva Rare og Twisted Pixel har på lur, men bortsett fra de spillene er jeg egentlig mer interessert i å se gameplay fra de spillene som allerede har blitt annonsert.

-Halo 5 (campaign)
-Scalebound
-Crackdown

Håper dog at MS leverer noen skikkelige overraskelser i år. Fjorårets konferanse ble jo spolert av "ntkrnl".

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg visste om den nye kontrolleren litt tidligere. Jeg har allerede kjøpt en ekstra kontroller til konsollen min, og jeg tviler litt på at jeg vil få bruk for mer enn to kontrollere.

Bedre sent enn aldri, antar jeg?

Jeg synes godt at de kunne ha benyttet anledningen til å gjøre flere endringer på kontrolleren. Som f. eks en screenshot/share knapp eller noe sånt.



 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Veldig bra, om noe sent! Burde selvsagt vært slik i stedet for den idiot løsningen de har nå.

 

Jeg liker idiot løsningen med adapter jeg.

Da kan man justere volum, ChatMix og muting raskt med knappene på adapteren.

På PS4 som har en 3,5mm jack har jeg forstått man må inn i menyer for å endre dette.

Har sett noen PS4 headset som kan mute og justere volum på ledningen, men disse kan ikke justere ChatMix.

Eller så er alternativet å koble hedsetet til PS4 via USB med lang ledning fra PS4 konsollen.

Blir spennende å se hvordan Xbox løser volum justering, via snap menyen kanskje.

En annen fordel med Chat adapteren er at 3. part leverandører har laget egne med utvidet funksjonalitet, som du ikke klarer å få til via en 3.5mm jack.

Heldig hvis så ser det ut til at den beholder utvidelses porten som audio adapteren bruker, i tillegg til 3.5mm jacken.

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg visste om den nye kontrolleren litt tidligere. Jeg har allerede kjøpt en ekstra kontroller til konsollen min, og jeg tviler litt på at jeg vil få bruk for mer enn to kontrollere.

 

Bedre sent enn aldri, antar jeg?

 

Jeg synes godt at de kunne ha benyttet anledningen til å gjøre flere endringer på kontrolleren. Som f. eks en screenshot/share knapp eller noe sånt.

 

 

 

 

Kun spekulasjoner, men det ser ut til at de beholder utvidelses porten i tillegg til at de legger til Audio jacken. Kanskje det kommer andre ting som kan kobles til utvidelses porten???

Lenke til kommentar

MS gjorde nok en del feil til lansering av Xbox One, men de skal ha for innsatsen i ettertid:) Utrolig som de har forbedret på ting:)

enig! Kjøpte maskina ved juletider og er rett og slett veldig fornøyd. Er mest glad i fps multiplayer og håper at bo3 eller halo5 faller i smak. Har faktisk aldri prøvd noe som helst av halo :$
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...