Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Takk for tipset med gavekort folkens! Far Cry 4 Gold endelig på nedlasting! Det var hvertfall en julepresang til meg fra kjæresten i boks;-)

Bestillingen gikk rett gjennom ved bruk av points, så det er jo da nærliggende å tro at den andre metoden kanskje er slutt på, men dette funka flott det også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som faktisk får til å handle på "gamle" måten lenger ? Jeg har ikke handlet siden D4 kom ut, og akter ikke handle noe bare for å prøve. Fikk inntrykk av de siste sidene ikke lenger handlet om "ulv,ulv".

 

Har Sparebanken Vest forøvrig, ser mye snakk om DNB I denne sammenhengen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det noen som faktisk får til å handle på "gamle" måten lenger ? Jeg har ikke handlet siden D4 kom ut, og akter ikke handle noe bare for å prøve. Fikk inntrykk av de siste sidene ikke lenger handlet om "ulv,ulv".

 

Har Sparebanken Vest forøvrig, ser mye snakk om DNB I denne sammenhengen.

Kan bare snakke for meg selv, men det går dårlig nå. For melding om å endre betalingsmåte.

Har vært så heldig å bodd i California en god stund og handlet mye.

 

Men nå i tillegg får jeg samme problem om jeg logger meg på Xbox.no å handler digitalt selv om det er over 1200,- på kontoen. Kan vel ha noe med lokasjon på boxen fortsatt er US.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har Sparebank 1 og får beskjed om at noe er feil. Får ikke beksjed om å endre betalingsmåte, men kan virke som det er betalingsmåten som er problemet, så skal kjøpe noen gamercards.

 

Men ser jo også at det er en feilmelding der ute om at det er problemer med kjøp og nedlasting, så mulig det er det som er problemet. Litt merkelig dog at den feilen har vedvart så lenge.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Har Sparebank 1 og får beskjed om at noe er feil. Får ikke beksjed om å endre betalingsmåte, men kan virke som det er betalingsmåten som er problemet, så skal kjøpe noen gamercards.

 

Men ser jo også at det er en feilmelding der ute om at det er problemer med kjøp og nedlasting, så mulig det er det som er problemet. Litt merkelig dog at den feilen har vedvart så lenge.

 

Om du kun får den ''Something went wrong'' feilen så er det bare å prøve flere ganger. Jeg skulle laste ned den gratis Halo-appen i går, og fikk samme feilmelding på første 3-4 forsøkene.

Lenke til kommentar

Trodde XBL var stabil jeg. Har gledet meg så sinnsykt til litt Halo MP, men neida, finne ringen spillere.

Microsoft har gått ut og sagt at serverne til Halo sliter nå med mye trafikk.

 

Edit får heller ikke brukt kredittkort lengre på us storen så måtte kjøpe Lego Batman 3 Beyond Gotham til Norsk pris på xbox.com

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

 

Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også?

Du har lastet ned og installert 15 GB day one patchen ?

 

 

Vet ikke...enten har den lastet det ned og installerer enda. Den har vel brukt nå nesten 1 time på å installere spillet. Den er på 83% nå. Vil den patchen starte etter disken er installert eller laster den ned samtidig tro?

Lenke til kommentar

 

 

Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også?

Du har lastet ned og installert 15 GB day one patchen ?

 

 

Vet ikke...enten har den lastet det ned og installerer enda. Den har vel brukt nå nesten 1 time på å installere spillet. Den er på 83% nå. Vil den patchen starte etter disken er installert eller laster den ned samtidig tro?

 

Mest sannsynlig må du laste ned patchen etter spillet er installert. Total diskplass skal være på rundt 59gb når alt er installert. Er det rundt 45, så er du uten patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...