Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hva faen er det som skjer nå. Kom til ett eller annet rødt display under Truth and Reconciliation og blir bedt om å laste ned Halo channel appen. Når jeg trykke på den må jeg velge hvem som er logget inn, og det skjer om og om igjen.

 

EDIT: Nå fungerte det faktisk å laste ned. XBL er jo helt apekatt. Nesten som PSN.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å bytte tilbake til norsk location nå? Har jo kjøpt en haug med spill fra US, og da er det forskjellige oversettelser i spillene (kun amerikansk og spansk f.eks) og jeg vil tro at Europeiske versjoner av spill kjører mange flere språk, slik som Norsk, Svensk, Finsk, Tysk etc etc. Må jeg drive og laste ned de europeiske versjonene helt på nytt?

Lenke til kommentar

 

Får ikke til å kjøpe GTAV på US Store hvertfall (gjennom konsollen). Fikk for første gang PBR9002.

 

Hvor mye koster det på den norske?

Det går fint å kjøpe gjennom US store med gavekort fra f. eks offgamers.com

 

 

Jeg er alltid skeptisk til slike sider. Ser de driver med å selge gull på WoW, powerleveling etc, også.

 

https://www.mywot.com/en/scorecard/offgamers.com?utm_source=addon&utm_content=rw-viewsc

 

Kan ikke si at jeg blir så optimistisk når jeg leser de user reviewene.

 

Amazon hadde vært et tryggere valg, men de krever igjen autentisk billing-addresse.

Lenke til kommentar

 

 

Får ikke til å kjøpe GTAV på US Store hvertfall (gjennom konsollen). Fikk for første gang PBR9002.

 

Hvor mye koster det på den norske?

Det går fint å kjøpe gjennom US store med gavekort fra f. eks offgamers.com

 

 

Jeg er alltid skeptisk til slike sider. Ser de driver med å selge gull på WoW, powerleveling etc, også.

 

https://www.mywot.com/en/scorecard/offgamers.com?utm_source=addon&utm_content=rw-viewsc

 

Kan ikke si at jeg blir så optimistisk når jeg leser de user reviewene.

 

Amazon hadde vært et tryggere valg, men de krever igjen autentisk billing-addresse.

 

http://www.target.com/p/xbox-live-digital-gift-card-esd-50-email-delivery/-/A-14883725#prodSlot=medium_1_2&term=50+usd+xbox er trygg

Lenke til kommentar

Jeg er alltid skeptisk til slike sider. Ser de driver med å selge gull på WoW, powerleveling etc, også.

 

https://www.mywot.com/en/scorecard/offgamers.com?utm_source=addon&utm_content=rw-viewsc

 

Kan ikke si at jeg blir så optimistisk når jeg leser de user reviewene.

 

Amazon hadde vært et tryggere valg, men de krever igjen autentisk billing-addresse.

 

 

Jeg ble anbefalt av flere på dette forumet å bruke offgamers. Flere her som har brukt den siden i mange år. Jeg har brukt den i ett år nå og handlet der fem ganger (900 dollar) og aldri hatt et eneste problem. Kodene kommer i løpet av et par minutter. Anbefales!

Lenke til kommentar

 

Jeg er alltid skeptisk til slike sider. Ser de driver med å selge gull på WoW, powerleveling etc, også.

 

https://www.mywot.com/en/scorecard/offgamers.com?utm_source=addon&utm_content=rw-viewsc

 

Kan ikke si at jeg blir så optimistisk når jeg leser de user reviewene.

 

Amazon hadde vært et tryggere valg, men de krever igjen autentisk billing-addresse.

 

 

Jeg ble anbefalt av flere på dette forumet å bruke offgamers. Flere her som har brukt den siden i mange år. Jeg har brukt den i ett år nå og handlet der fem ganger (900 dollar) og aldri hatt et eneste problem. Kodene kommer i løpet av et par minutter. Anbefales!

 

 

Har du en US account, eller norsk? I følge Offgamers må du ha en US account for å løse inn dollar. Hvordan blir det da om du prøver å løse inn med et norsk gamertag?

Lenke til kommentar

Jeg har norsk account knyttet opp mot amerikansk region (US Marketplace). Jeg har kjøpt koder fra offgamers som jeg har brukt på PS4. Aldri hatt noe problem med kodene der. Leser over her at folk sier at disse kodene skal fungere på Xbox One uten at man trenger å sette account til USA. Har ikke kjøpt noen koder til Xbox One enda, men hvis kredittkort blir sperret så må jeg begynne å kjøper koder.

 

Leser gamle tråder på Xbox-forumet nå. Folk har hatt problemer med PBR9002 rett etter lansering i 2013, så dette er ikke noe nytt. La oss håpe det går over. Er det noen som har våget å ta kontakt med MS eller Xbox Support?

Lenke til kommentar

En bruker fra Neogaf har kontaktet MS Support og fikk følgende svar:

 

 

 

Well, seems like the party is over. I tried to purchase Halo: MCC from the US Store today with a Visa I already had added to my account last year and was greeted with the error PBR9002. Tried using PayPal too, but that didn't help. Then I contacted the support chat and after an hour or so, the guy on the chat finally said that "the reason why your [sic] getting the error message is because the system is saying that you must purchase from a Eurozone marketplace." :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...