Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Med mindre det er en kjent feil med denne "ledningen" på innsiden, så kan jeg ikke forstå at de skal ha brukt noen ledning overhode, vil tro alt er loddet direkte til en PCB, et annet design ville vært fullstendig meningsløst. Vil nok tro at det enkelt å greit er en komponent som har tatt kvelden og at det er en garrantisak er vertfall en no brainer. Uansett en kjedlig sak, har selv blitt svært avhengig av denne adapteren.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre det er en kjent feil med denne "ledningen" på innsiden, så kan jeg ikke forstå at de skal ha brukt noen ledning overhode, vil tro alt er loddet direkte til en PCB, et annet design ville vært fullstendig meningsløst. Vil nok tro at det enkelt å greit er en komponent som har tatt kvelden og at det er en garrantisak er vertfall en no brainer. Uansett en kjedlig sak, har selv blitt svært avhengig av denne adapteren.

Kjøpte du den fra utlandet/Amazon ellernoe? Eller fra en norsk butikk alla Elkjøp? Isåfall så kan du prøve å bytte den inn om det er fra norsk butikk. Eventuelt kontakte Microsoft, de sender nok en ny en.

Kompisen min fikk blant annet tilsendt en helt ny Xbox One av Microsoft uten å måtte sende inn sin gamle. Hva som nøyaktig var årsaken visste de ikke, men konsollen slo seg ikke på. De sa at de var kjent med saken og var i arbeid med å fikse problemet og at de ikke trengte å få tilsendt Xboxen tilbake ettersom de ikke hadde behov for den. Den ble forøverig kjøpt fra nettsiden dems, så det er muligens noe garanti ved kjøp der. Men uansett en fin gest av de.

Jeg er hvertfall en av de som sjeldent tar seg bryet å sende ting tilbake. Men det avhenger selvfølgelig av pris og viktighet.

Lenke til kommentar

Er da ikke headsette det er noe galt med i følge deg. Så hvorfor du skal kjøpe ett nytt headsett som du også da trenger adaptern til. Er vel noe feil med adapteren tydeligvis, men den koster bare 200kr så er ikke akk behov for å kjøpe nytt headsett

Headsetet jeg brukee til vanlig er så tungt og jævlig, og adaptern koster jo 200 uansett så gikk for stereo headsetet som har adapter inkl. Funker fjell og kosta meg igrunn kun 300 kr :)

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

 

Ligger vel i skyen.

Så lenge man har Xbox Live Gold ihvertfall.

Har det ja.. Så er ingenting jeg må skru på manuelt eller sette på synkronisering? :-)

 

Det eneste du trenger å gjøre er å logge på Xbox Live kontoen din på den nye xboxen.

 

Etter det skal alt fungere slik det fungerte på den gamle konsollen. Når du starter opp spill som du har gamle saves på, vil de synkroniseres under oppstart av spillet.

Lenke til kommentar

Når en bytter xbox one, hvordan får en alle "save's" over på den nye?

Det er som andre har sagt at det er bare å logge seg inn på den nye xboxen.

Jeg har to hjemme og når jeg har spilt på en så blir savegamet oppdatert og den henter ned den siste versjonen når jeg tar i bruk den andre xboxen.

 

Dette fungerer utmerket og er rett og slett genialt.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har mulighet til å sende ut invites til preview-program?

 

I den nye oppdateringa er det bare faenskap, så best å heller være tålmodig å vente på public release. Må leave´e og joine party 4-5 ganger før alle slutter å høres ut som roboter, og for at de skal kunne høre meg. Ikke kan man joine spill i progress heller :) Xboxen har også fryst opptil 2-3 ganger om dagen når man går til home mens man er i et spill.

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...