Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de har blitt litt bedre på å gi karakterer i nyere tid, men ble veldig lei av at alle spill fikk 8 og 9 av 10 uansett.

så nå ser jeg bare på video reviews hvis jeg er veldig usikker, det har ihvertfall fått meg til å styre unna Sunset Overdrive og Alien Isolation for nå.

 

Enig med deg de ikke bruker hele karakterskalaen - altfor ofte kun den øvre delen. Jeg bruker også nesten kun videoomtaler og gameplay-videoer. Bruker ofte Twitch til å sjekke ut spill rett før lansering for å se om det er noe jeg liker. Genialt at de har integrert Twitch inne på Marketplace når man er inne på et spill.

 

...og smaken er som baken, tydeligvis ;) Alien Isolation har gitt meg en av mine beste spillopplevelser de siste 5 årene.

Lenke til kommentar

Ser at titanfall er på tilbud, er det mange som spiller det enda?

Ser ikke for meg bf4, men det er vel ikke problem å havne på delvis fulle servere?

Om du har EA access (Xbox One) så får du laste ned bf4 og spille så mye du vil deriblant andre spill også..

Du skal ikke ha noe problem med å finne folk på Titanfall, men det blir bare færre og færre for hver dag. Enda færre når Halo og COD og deriblant BF kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...