Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det er en grunn til at de har et preview program, det er for å luke ut feil til de gir ut ferdig versjon.

hvis man ikke aksepterer at maskinen KAN bli veldig ustabil/ubrukelig burde man ikke være med i preview.

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte Halo MCC for en stund siden, så fikk jeg opp en payment error på første forsøk. Var bare en ''Error 534234bvzZ'' sak, så den fortalte ikke mye.

 

Uansett, prøvde på nytt etter 5 min og den gikk gjennom uten problemer. Det var nok heller at den fikk en timeout pga stor pågang eller noe.

 

Du får nok opp en ''Payment Rejected'' beskjed om de faktisk blokkerer deg.

 

EDIT: Dette var på US Store.

Prøvde nå å kjøpe Sunset Overdrive, fikk igjen en kjøpserror på første forsøk. Gikk gjennom andre gangen.

 

 

Så det at folk har hatt problemer med å kjøpe ting på XB1 og mistenker en eventuell IP sperre kan vel senke skuldrene. Hva problemet er vet jeg ikke, men kjøpet gikk hvertfall gjennom.

Lenke til kommentar

Apropos ingenting ser jeg at Viaplay nå har bekreftet på FB at app er på vei "as we speak" selv om de ikke kunne gi noen lanseringsdato.

 

 

Mer info her:

 

http://www.mynewsdesk.com/no/viaplay-norge/pressreleases/viaplay-kommer-til-xbox-one-1072886

 

 

På Xbox.com var det også info om viaplay, på bilde av esken til AC: unity sto det viaplay 3 måneder inkludert. Det ble fjernet noen dager senere

Lenke til kommentar

 

Noen karakterer fra Sunset Overdrive omtaler.

 

Gamertime - 9.4

 

IGN - 9.0

 

Kotaku - YES

 

Digital Chumps - 9.0

 

Joystiq - 5/5

 

Game Informer 9.25

 

Og dette spillet du omtalte som var nødt til å være dritt. Hehe.

 

 

Omtalte det ikke som dritt. Jeg postet en link til Videogamer sin negative sniktitt av spillet, som forøvrig ga det 6/10.

Lenke til kommentar

Har vi fått tilgang til OneGuide i Norge, eller kommer det med neste oppdatering?

 

Kom vel i oktoberupdate.

 

 

Apropos ingenting ser jeg at Viaplay nå har bekreftet på FB at app er på vei "as we speak" selv om de ikke kunne gi noen lanseringsdato.

 

 

Mer info her:

 

http://www.mynewsdesk.com/no/viaplay-norge/pressreleases/viaplay-kommer-til-xbox-one-1072886

 

 

På Xbox.com var det også info om viaplay, på bilde av esken til AC: unity sto det viaplay 3 måneder inkludert. Det ble fjernet noen dager senere

 

 

Hah, det er sendt ut en pressemelding uten at jeg hadde fått det med meg ja.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

 

Har vi fått tilgang til OneGuide i Norge, eller kommer det med neste oppdatering?

 

Kom vel i oktoberupdate.

 

Ah, jeg prøvde nå, OneGuide fant Canal Digital, men bare når jeg valgte Norge som språk og lokasjon. Jeg bruker jo den amerikanske butikken pga. pris og sånt. Så kjedelig.

 

Hvordan gjør dere det? Bruker dere Norge som språk og lokasjon, når dere ikke kjøper spill? Og ellers Norge når til daglig bruk for å få tilgang til OneGuide o.l?

Lenke til kommentar

 

 

Har vi fått tilgang til OneGuide i Norge, eller kommer det med neste oppdatering?

 

Kom vel i oktoberupdate.

 

Ah, jeg prøvde nå, OneGuide fant Canal Digital, men bare når jeg valgte Norge som språk og lokasjon. Jeg bruker jo den amerikanske butikken pga. pris og sånt. Så kjedelig.

 

Hvordan gjør dere det? Bruker dere Norge som språk og lokasjon, når dere ikke kjøper spill? Og ellers Norge når til daglig bruk for å få tilgang til OneGuide o.l?

 

Jeg handler på Xbox.com. Logger meg på Xbox.com og velger region til USA nederst på siden. Boxen min er ikke satt til USA region, men spillene starter å laste ned med en gang.

 

Tror du kan sette boksen til Norge, sette opp One Guide, og sette boksen tilbake til den regionen du vil.

OneGuide skal de fortsette å virke. Har ikke prøvd dette selv, men har lest at andre har gjort dette.

Lenke til kommentar

 

 

Noen karakterer fra Sunset Overdrive omtaler.

 

Gamertime - 9.4

 

IGN - 9.0

 

Kotaku - YES

 

Digital Chumps - 9.0

 

Joystiq - 5/5

 

Game Informer 9.25

Og dette spillet du omtalte som var nødt til å være dritt. Hehe.

Den eneste som har vært veldig bastant på at spillet blir dritt er vel faktisk en av de største "Xbox-fanboyene" her på forumet. Grunnen var at det var Insomniac som sto bak.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noe logikk i at Xboxen endrer rekkefølgen på spill som ligger i kø for nedlastning når man rebooter?

 

Altså;

 

Jeg satte FH2 og SO til nedlastning, FH2 begynner mens SO står i kø, jeg skrur av Xboxen og kommer tilbake senere for så å se at FH2 stoppet på 5% og ble satt i kø og at nå SO holder på å laste ned.

 

Virker ganske rart at den driver å bytter på å laste ned 2 spill samtidig istedenfor å bli ferdig med det første, kan det være systematikk i det eller bare en bug?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...