Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker et par Tritton Warhead 7.1 Halo 4 edition. De funker uten ulyder de (har et issue med lyd som faller ut på ene siden men det er headsettets feil...)

Takk for svar :) Synes det er så synd at mine Turtle Beach PX4 ikke funker på One, på PS3 funket de helt trådløst, og var så gode på audioen at jeg skvatt himmelhøyt når noen eksploderte bilen min på GTA 5 :p

Lenke til kommentar

En liten update fra meg: Min bror har også fått sin Xbox One nå, og jeg fikk låne strømforsyninga hans for å teste på min bråkete maskin. Tenkte det var verdt et forsøk.

 

Nesten all knitringen forsvant! :ohmy:

 

 

 

 

 

Tror du du kunne lånt strømforsyningen til denne personen også? Teste ut om det bare er tilfeldig at det hjalp hos meg...

 

Om andre med knitrebox har muligheten til å teste med annen strømforsyning anbefales det absolutt.

 

Tja jeg kan høre med han, spørst om han er i stand til å stikke innom meg før jobb i morra, forstod det på han at han skulle ute en tur i kveld :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Bruker et par Tritton Warhead 7.1 Halo 4 edition. De funker uten ulyder de (har et issue med lyd som faller ut på ene siden men det er headsettets feil...)

 

Takk for svar :) Synes det er så synd at mine Turtle Beach PX4 ikke funker på One, på PS3 funket de helt trådløst, og var så gode på audioen at jeg skvatt himmelhøyt når noen eksploderte bilen min på GTA 5 :p

 

Har px4 og adapter , fungerer helt fint. Kanskje bitte litt knitring. Men det var mye verre for noen måneder siden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Så, noen som har lyst på Dance Central Spotlight kode? xD Fikk med maskina i går, men jeg har absolutt null interesse av det så tenkte jeg bare kunne gi det bort til først som vil ha!

For sent ute?

Lenke til kommentar

 

 

Bruker et par Tritton Warhead 7.1 Halo 4 edition. De funker uten ulyder de (har et issue med lyd som faller ut på ene siden men det er headsettets feil...)

Takk for svar :) Synes det er så synd at mine Turtle Beach PX4 ikke funker på One, på PS3 funket de helt trådløst, og var så gode på audioen at jeg skvatt himmelhøyt når noen eksploderte bilen min på GTA 5 :p

 

Har px4 og adapter , fungerer helt fint. Kanskje bitte litt knitring. Men det var mye verre for noen måneder siden

 

Det var betryggende å høre :) Kan jeg spørre, har du Xbox One med eller uten Kinect? Jeg har uten, kan det ha noe å si? Og ikke minst, hvilke audio innstillinger har du valgt under innstillinger?

 

Jeg håper virkelig jeg får min til å fungere på ett eller annet vis, de funker jo som bare det på PS3 :wee:

Lenke til kommentar

 

Støtte på et lite problem nå. Skulle prøve å broadcaste litt Minecraft, og det fungerte greit. En venn joina gamen min og snakka som bare det, men han hørte tydeligvis ikke hva jeg sa til han. Snakka i et sett jeg også, men null respons. Noen som har hatt noen problemer med headsettet?

Eller så er det partychaten som fortsatt er litt buggy. Hadde samme problemet når naboen og jeg skulle spille Destiny betaen og vi fikk fiksa det til slutt ved og launche partychatten først og så spillet etterpå

 

Da det ikke funket var jeg ikke i noe party. Han snakket til meg in-game. Jeg hørte han, men han hørte ikke meg. Jeg sendte Party invite til han senere. og det funka fint.

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket litt rundt på nettet angående denne lyden folk har snakket om. Jeg har prøvd å sammenligne lyden jeg hører i videoer og lyden jeg hører fra min egen Xbox One, og det er en likhet. Jeg prøvde nettopp å ta opp lyden med mobilen for å høre lyden derfra, og i opptaket høres lyden ganske identisk ut. Jeg la merke til at når jeg starter en app, f.eks. Venner, så forsvinner lyden et øyeblikk før den kommer tilbake når appen er oppe. Jeg prøvde også å starte Forza 5 og startet et løp bare får å "stresse" Xboxen bitte litt, men lyden forsvinner.

 

Beklager dårlig lyd, men tror videoen gjør jobben sin :)

 

 

Den viftestøyen i bakgrunnen er bare PCen min som jeg egentlig burde skrudd av når jeg spilte inn video, men det orka jeg ikke.

 

EDIT: Video var visst Private xD Unlisted nå.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...