Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og ikke en takk å få, er det rart man blei lei :fun:

hehe, takk! var opptatt med å finne riktig fil ;) men når fungerer det!

 

 

Veldig bra! Så gjelder det vel å følge med når det kommer en ny apk. tilgjengelig, regner med den ikke oppdaters automatisk ettersom den egentlig ikke er ute her enda :)

Lenke til kommentar

 

 

Og ikke en takk å få, er det rart man blei lei :fun:

hehe, takk! var opptatt med å finne riktig fil ;) men når fungerer det!

 

 

Veldig bra! Så gjelder det vel å følge med når det kommer en ny apk. tilgjengelig, regner med den ikke oppdaters automatisk ettersom den egentlig ikke er ute her enda :)

 

den jeg fant var ikke den som var oppdatert og man fikk ikke oppdatere den i play, så måtte da lete etter en oppdatering!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

Lurer på en ting, har det blitt nevnt noe om hvorfor utgivelse av konsollen til Norge/Skandinavia har blitt utsatt såpass? Og har det blitt gitt noe dato for utgivelsen her i det hele tatt?

 

Konsollen vil være tilgjengelig for bestilling igjennomm Elkjøp og Lefdal på nett 5.februar :) Importutgaven vel og merke, litt stivere pris men så er man sikret 5 ås reklamasjonsrett!

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import

 

Merkelig nok er den 500 dyrere på Lefdal.

 

Nydelig. Takk for informasjon. :)

Da ble det Xbox One på meg også. Klarer ikke å vente på offisiell norsk lansering.

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på en ting, har det blitt nevnt noe om hvorfor utgivelse av konsollen til Norge/Skandinavia har blitt utsatt såpass? Og har det blitt gitt noe dato for utgivelsen her i det hele tatt?

 

Konsollen vil være tilgjengelig for bestilling igjennomm Elkjøp og Lefdal på nett 5.februar :) Importutgaven vel og merke, litt stivere pris men så er man sikret 5 ås reklamasjonsrett!

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import

 

Merkelig nok er den 500 dyrere på Lefdal.

 

Nydelig. Takk for informasjon. :)

Da ble det Xbox One på meg også. Klarer ikke å vente på offisiell norsk lansering.

 

 

De selger Xbox One og utstyr hos Game på Karl Johan om du er i Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Satt å så på netflix, så klikka bildet og lyden gikk bananas, så skrudde den seg av. Har orange lys på power brick. Prøver å skru på boxen, blir litt hvitt på brick tilbake til orange. Boxen vil ikke skru seg på! Hva faen gjør jeg nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...