Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Dumme Samco, hvorfor kjøpte du ikke XB1X til 0,- heller? I følge prisjakt.no så har den kostet det.. Kan det tenkes at den prisen er like reell som de 4035,- Hos Power tidligere i dag?

 

Det er uansett ikke slik at det er dumt å handle med kreditt kort. Faktisk så er det i prinsippet smartere enn å handle kontant. Med 45 dagers rentefri kreditt, så låner du pengene gratis! Det vil si du kan ha de 5000 Kr på sparekontoen i 45 dager ekstra der de gir rente. Og så betale regningen på kredittkortet ved forfall. Man går altså i pluss, sammenliknet med å betale fra debit kort i forskudd..

 

Men i dette tilfellet altså, så kjøpte vi en vare for 5000 Kr, men får en regning på 4000 Kr. Ja, huff så dumme vi er... :p

Ble ikke null men 1200kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gangene jeg har bestilt noe online har jeg fått det før release. Mye bedre enn å stresse med butikk. Også er det så gammeldags å stikke i butikken, herregud, lever vi på åttitallet eller?

Litt sjarm å stå på game stop i 45min å se på en trainee som aldri har tatt i en Xbox one S før ... ved inbytte

Får ikke den opplevelsen online ...

Lenke til kommentar

Hei! Kan noen fortelle meg hvordan min sønn kan kjøpe seg nytt gevær på jakt spillet The hunter Call of the wild for xbox. Får kjøpt geværet men kommer ikke frem i spillet. Plutselig er det ingen gevær tilgjengelig? Hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan vi gjør dette. Frustrert far

Noen ganger fungerer en god gammeldags system reset. Slå av konsollen ta ut strøm kabelen noen minutter fra veggen og da booter Xbox one i green screen. Ingen settings er tapt.

Og prøv spillet igjen, kan hjelpe.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hei! Kan noen fortelle meg hvordan min sønn kan kjøpe seg nytt gevær på jakt spillet The hunter Call of the wild for xbox. Får kjøpt geværet men kommer ikke frem i spillet. Plutselig er det ingen gevær tilgjengelig? Hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan vi gjør dette. Frustrert far

Fant dette. Så der ser ut som i baggen/inventory så skal det være en egen del for ting kjøpt og som du må bare flytte over til hoved baggen. Har ikke spillet selv dessverre.

 

«In the stash there is a shop tab and an inventory tab, go to inventory and drag the weapon from the left column to the right then equip it from the inventory menu(esc) also need to manually equip ammo and potential scope»

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke bare kansellere ordren og kjøpe den i butikk?

Var samme greia når one kom ut :D history do repeat...

 

Aldri bestill online på en ting man vil ha en spesifik dato .... litt logikk er en fin ting.

Som folk har skrevet titalls ganger i tråden er det ikke alle som har en fysisk butikk i nærheten. Du ser bare på din egen situasjon og tror hele verden har de samme mulighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering?

Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30.

I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid.

Jeg bestilte den ganske sent på torsdsgen. Fikk melding på fredag at den var sendt til butikken. Så den står nok klar der på tirsdag:)

Lenke til kommentar

 

Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering?

Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30.

I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid.

Jeg bestilte den ganske sent på torsdsgen. Fikk melding på fredag at den var sendt til butikken. Så den står nok klar der på tirsdag:)

 

Da bruker ikke Power kø-prinsippet ved sending som en kundebehandler mente, ser heller ut som at de har prioritert dere som valgte å hente i butikk. 

 

Virker som MS gjør det best med BC og Halo 5 i 4K viser stor forskjell ass. Artig. Men samme uploader viser andre spill der og må si meg litt skuffet over både Origins og WWII. På Origins kan man se at Pro sliter litt med håret til kameln, pga checkerboarding sikkert. Uten om det er det kun DoF nesten jeg ser litt forskjell på. Må vel vente på Digital Foundry for å se ting jeg ikke ser nå :p 

Lenke til kommentar

Flere enn meg som ikke har noen bevegelse hos MS? Pengene ble trukket 1/11, men ingenting etter det.

 

Tok ekspresslevering.

Jepp samme her. Ble trukket tirsdag 31/10.

Valgte express shipping, og ingen sendingsinfo enda.

 

UPS Express er visstnok neste dag levering i Europa, så hvis de sender på mandag er det fortsatt håp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...