Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mange artikler om at cloud gaming bare er tull?

Ja, har vært mange.

Eller som Linus Blomberg (CEO i Avalanche Studios sa: But the way it’s presented I feel is misleading at best. It’s just common sense that sending data over an internet connection isn’t even remotely comparable to sending data over a high-speed internal memory bus.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Microsoft laget en Xbox One. Alt de har gjort er å lage sin egen PC, merket Xbox og Microsoft, deretter ført til alle restriksjonene en PC allerede har, og forverret dem kraftig. For utenom noen eksklusive spill har Xbox One ingenting å tilby som PC ikke allerede gjør.

• Liker 2
Skrevet

Jeg gleder meg bare til E3 slik at vi får mer informajson om spillene som kommer. Så får vi sikkert enda mer informasjon om konsolle. Men mye å se fram til.

Nå så virker det som trenden er å være negativ til Xbox og veldig positiv til PS4, til tross for at vi vet ekstremt lite om PS4. Vi vet ihvertfall at xbox kommer før jul, blir morro å se hvordan motakelsen blir da.

• Liker 1
Skrevet

Det er det, men de har sagt veldig lite om alt annet. Altså vil spillene kreve aktivering osv. Det kan være spillutviklerne og ikke konsollprodusenten som har pushet på med DRM.

Skrevet

Lurer på om Microsoft har med seg mer bensin istedet for brannslukningsapparat. Det skal mer til enn noen ekslusive titler og Fifa DLC for å vinne over meg. De gjør klokt i å fokusere på spill istedet for film og Halo-TV hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...