Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hehe, nice! Det er noe Xbox alltid har vært flinke med. Ha forskjellige skins på kontrollere osv. 

 

 

Syns den er litt bob bob. Er enig med Muggkaare egentlig. Kjøpte meg nylig bluetooth utgaven. Liker den nesten like godt som Eliten min. Pluss at prisen på gears elite kontrolleren på kr. 2299,- er over alle støvleskaft.

 

Under er den jeg bestilte meg. Fungerer trådløst med PC'en uten å bruke opp en USB :-D

new-xbox-one-white-controller.jpg?itok=g

Lenke til kommentar

Dette med playanywhere, gjelder det kun viss man kjøper gjennom xbox sine butikker eller andre steder også?

På nettsiden så står det at det gjelder digitale versjoner, men så godt som alt på pc ihvertfall er digitalt uavhenging av om at det kommer på disk eller ikke.

 

Sånn jeg har lest tjeneste fra Microsoft så gjelder det de digitale Xbox-spillene og ikke om du kjøper det samme spillet på disc.

Lenke til kommentar

"Xbox Play Anywhere only applies to digital games. Xbox Play Anywhere games can be purchased in the Xbox Store, the Windows Store, or via a digital code at participating retailers." - Kilde

 

Sier ingenting om det ene eller det andre, bare at det er digitalt.

 

Men nå er det hovedsaklig bare autoriserte selgere som selger, ihvertfall de spillene jeg er interessert i.

Lenke til kommentar

"Xbox Play Anywhere only applies to digital games. Xbox Play Anywhere games can be purchased in the Xbox Store, the Windows Store, or via a digital code at participating retailers." - Kilde

 

Sier ingenting om det ene eller det andre, bare at det er digitalt.

 

Men nå er det hovedsaklig bare autoriserte selgere som selger, ihvertfall de spillene jeg er interessert i.

 

Slik jeg leser det så står det _only_ digital games. Og da leser jeg det som kun digitalt og ikke disc.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om recore? Sitter litt på gjerdet... Er svak for pen leveldesign og det ser ut som at det leverer der.. Liker også at gamestop omtaler det som megaman oppfølgeren du har ventet på.

 

Hva tenker dere? Overbevist? Prisen på kr. 349,- til Xbox One Og pc (digital) er ikke helt gærli heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om recore? Sitter litt på gjerdet... Er svak for pen leveldesign og det ser ut som at det leverer der.. Liker også at gamestop omtaler det som megaman oppfølgeren du har ventet på.

 

Hva tenker dere? Overbevist? Prisen på kr. 349,- til Xbox One Og pc (digital) er ikke helt gærli heller...

Kjøpt og betalt. Fikk 504,- kroner i innbytte for min PS4 versjon av No man sky på gamestop. 

Er veldig spent på dette spillet. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte noe særlig på x1, og håper at dette kan endre på det.

Skal selvfølgelig teste pc-versjonen også. Men har bare et 970 kort og en tilårskommen I7 K2600 så usikker på ytelsen der. 

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om recore? Sitter litt på gjerdet... Er svak for pen leveldesign og det ser ut som at det leverer der.. Liker også at gamestop omtaler det som megaman oppfølgeren du har ventet på.

 

Hva tenker dere? Overbevist? Prisen på kr. 349,- til Xbox One Og pc (digital) er ikke helt gærli heller...

Gleder meg vilt, :D help det er 6 spill som kommer til meg denne måned da,  :confused:

Warhammer 40K Eternal Crusade pc.  

Titanfall 2 pc,  

Bioshock The Collection PS4.  

Forza Horizon 3 Xbox One.   

Recore Xbox One.  

Quantum Break Timeless Collectors Ed PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...