Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Nå kommer vel spillene bare til Windows Store, da, som er like dyrt som konsoll. Men det gjelder gudskjelov bare eksklusivene, ellers har man Steam, GoG og eventuelt Origin/Uplay osv.

 

Tenkte jeg skulle selge Xbox One-konssollen min nå som spillene kommer til PC, men tror jeg venter med det. Fint med BC til 360-titler. Håper de porter det til PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konsoll er litt som disse Doro telefonene til eldre. Men PC idag og da med Win10 er ekstremt enkelt. Tiden hvor det var masse styr med drivere og blåskjerm er forlengst over.

 

Jeg er rimelig oppegående når det kommer til IT generelt, men min to-tre år gamle stasjonære makter fortsatt ikke å oppdatere Windows 8 til Windows 8.1. Kun blåskjerm gang på gang uansett hva jeg forsøker før og under installasjon, og rullering tilbake til Win8. Så helt enig med deg klarer jeg ikke være.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Hovedproblemet til folk flest som går fra konsoll til PC er vel mest alle innstillingene i spillet selv.

Det kan jeg skrive under på. Jeg husker aldri hvikke AA jeg burde bruke osv. Det løses veldig enkelt idag med GeForce Experience. Et klikk og spillet blir optimalisert til å kjøre så bra som mulig på maskinen din.

 

Og nå (beta klienten) kan en enkelt ta bilder,video,streame og forandre hvor web kamera og FPS teller skal komme opp på skjermen ved et par klikk. Slik som på PS4 og XBO :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er jo litt merkelig hvis det ikke skal gå, jeg mener det var det eneste de snakket om, pluss at det sto 4K på selve chippen.

rimelig på trynet hvis det ikke stemmer.

 

samme  gb/s hastighet som en Gefore 1080 og 3 tf mindre, ikke at jeg har noe peiling egentlig, men tror MS har det.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

er jo litt merkelig hvis det ikke skal gå, jeg mener det var det eneste de snakket om, pluss at det sto 4K på selve chippen.

rimelig på trynet hvis det ikke stemmer.

 

samme  gb/s hastighet som en Gefore 1080 og 3 tf mindre, ikke at jeg har noe peiling egentlig, men tror MS har det.

 

 

Jeg tar det iallfall med en klype salt inntil det motsatte er bevist. :) Power of the cloud anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er jo litt merkelig hvis det ikke skal gå, jeg mener det var det eneste de snakket om, pluss at det sto 4K på selve chippen.

rimelig på trynet hvis det ikke stemmer.

 

samme  gb/s hastighet som en Gefore 1080 og 3 tf mindre, ikke at jeg har noe peiling egentlig, men tror MS har det.

Jeg har noen chipper det står gravert inn 8k på, interessert? Hva scorpio vil greie og ikke greie må vi nesten vente til neste år med å oppdage, eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg vil heller ha en stabil 1080p@60fps med max eyecandy før jeg vil ha 4k med varierende grafikk og fps. 

Lenke til kommentar

er jo litt merkelig hvis det ikke skal gå, jeg mener det var det eneste de snakket om, pluss at det sto 4K på selve chippen.

rimelig på trynet hvis det ikke stemmer.

 

samme  gb/s hastighet som en Gefore 1080 og 3 tf mindre, ikke at jeg har noe peiling egentlig, men tror MS har det.

Det finnes enda ikke et skjermkort som klarer 60fps 4K i alle spill, selv ikke gtx 1080 klarer det. Hvis man liksom får full 4K gaming på en scorpio, ligger jo konsollene foran PC, noe som overhodet ikke kan stemme. Her er det noe ugler i mosen, lukter false advertising.

Kan godt tenkes det kun er oppskalert 4K det er snakk om, for de vil overhodet ikke klare å gi oss 4K med max detaljnivå på en konsoll i nær framtid. Eventuelt 4K oppløsning og detaljer på low x)

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

er jo litt merkelig hvis det ikke skal gå, jeg mener det var det eneste de snakket om, pluss at det sto 4K på selve chippen.

rimelig på trynet hvis det ikke stemmer.

 

samme  gb/s hastighet som en Gefore 1080 og 3 tf mindre, ikke at jeg har noe peiling egentlig, men tror MS har det.

Det finnes enda ikke et skjermkort som klarer 60fps 4K i alle spill, selv ikke gtx 1080 klarer det. Hvis man liksom får full 4K gaming på en scorpio, ligger jo konsollene foran PC, noe som overhodet ikke kan stemme. Her er det noe ugler i mosen, lukter false advertising.

Kan godt tenkes det kun er oppskalert 4K det er snakk om, for de vil overhodet ikke klare å gi oss 4K med max detaljnivå på en konsoll i nær framtid. Eventuelt 4K oppløsning og detaljer på low x)

 

 

 

altså hvis MS sier de sikter på 4K og t.o.m er så sikkre at de skriver 4k på chippen i reklamen.

uansett så er ikke det dermed sagt at det er 60fps 4K eller alt candy på fullt. det er sankk om 4k oppløsning.

Lenke til kommentar

30fps er direkte fælt å spille. Skal være knall gode eksklusive spill for at den slags blir kjøpt. Så da blir det ei ny runde med di nye konsollane for å sjå kven som byr på minst 10 gode spill eg vil bruke penger på i 1080/60. Dvs viss eg orker ei ny runde. Er ikkje sikker på om konsoll er verdt å gå for viss 30fps forsatt er det store målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...