Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

Siden når kostet PC-spill 599? Tilhører i så fall sjeldenhetene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

Siden når kostet PC-spill 599? Tilhører i så fall sjeldenhetene

 

Det er en pris enkelte utgivere har operert i flere år nå blant de store utsalgsstedene.

Lenke til kommentar

 

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

Siden når kostet PC-spill 599? Tilhører i så fall sjeldenhetene

 

Blir bare oftere og oftere når det meste har online DRM (enten i form av MP eller SP som må sjekkes online). Sett alt for mange spill til 499-599. Skal jeg betale over 400 for et spill må det være noe  som legges minst 50-100 timer i.

Lenke til kommentar

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

The division for xbox one på cdkeys koster 65 euro. Det er vel mere enn det koster på xbox store. Så det varierer Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

 

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

The division for xbox one på cdkeys koster 65 euro. Det er vel mere enn det koster på xbox store. Så det varierer

Joda man burde sjekke på prisguide/prisjakt i tillegg. Billigste er 498 hos gamezone. Men er som oftest veldig gode tilbud på spill hos cdkeys.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

EDIT: har kontaktet kundeservice hos lys og de får 300 ms i ping fra deres datasenter mot samme test .....  jeg er litt lost hva jeg kan gjøre mere for og få sikklig ping i halo

 

 

Da høres det ut som rutinga til Lyse er helt på tryne, det får du mest sannsynlig ikke gjort så mye med.

Da må du eventuelt sette opp en eller annen form for VPN. 

 

ja det var det jeg først ville anta , men om jeg pinger andre servere i Nedreland via speedtest så får jeg ned mot 40ms så på generel basis funger det , jeg har og sett at på pc så får jeg nå 60-70ms til azure i Nederland , mens på Xboxen får jeg 300+ , samma om det er på kabel eller wifi . 

 

etter hva jeg kan skjønne er det ikke noe her hjemme som gjør at xboxen min får høy ping( siden jeg får samme ping på wifi og kabel) , men det virker heller ikke som det er noe problem med selve serverene eller routingen siden datan min får lav ping .

 

det eneste jeg kan tenke meg , og det får jeg gjort lite med er at xboxen er 2 halv etasjer under ruteren og har ca 20 meter med kable strekk eller dårlig wifi dekning , og det var grunnen til jeg la kabel , men jeg er jo langt under grensene til at kabelen skulle h noen betyding .

 

 

Kjenner du at du har direkte latency problemer i Halo da? Headshots blir ikke registrert selv om du ser blodspruten stå ut av hodet på enemies f.eks? Her hopper latencyen mellom 38 og 60 og Halo online går som en drøm hos meg i alle fall. Testen inne på selve Xboxen vil forresten alltid teste seg opp mot Microsoft sin server i Seattle av en eller annen teit grunn har jeg lest og gir 150-300ms. Hos meg er den 181ms.

 

jeg kjører azurespeed.com i Edge browseren , så den tester ikke opp mot hoved serveren som blir testet i network settings , og ja jeg merker at jeg både synelig og usynelig lag , det gjør dog de fleste jeg spiller med uavhenging av plasering in Europa.  jeg kjenner nesten ingen som ikke klager på tilkoblingen i halo til tider. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vanvittig pris på Overwatch i store.

639,- for Origin Edition, får jo masse ekstra pakker da, men det er ikke jeg interessert i. 

Jeg kjøpte standard Overwatch til PC, var ikke klar over at det ikke var noe vei utenom Origin Edition på konsoll...

Vanvittig pris for et spill som enn så lenge er ganske tynt (de har riktignok lovet nytt innhold gratis). 

Lenke til kommentar

Vanvittig pris på Overwatch i store.

639,- for Origin Edition, får jo masse ekstra pakker da, men det er ikke jeg interessert i. 

Fant Overwatch Origins Edition (til Xbone) på Elkjøp til kr 549,-. Synes det er en helt grei pris for et sånt spill. Men å betale en hundrelapp mer for en digital versjon? Nei, takk.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn med tanke på forsinkelse mot Azure så ligger mitt abonnement på cirka 80 ms mot western og northern europe. Da er det på Get 75 mbit linje. Tviler egentlig på at noen norske leverandører har ekstremt bra responstid mot de serverne.

 

Tar jeg f.eks nettfart.no så ligger jeg på 8 ms, men så er det nok en ganske lokal server. Altibox ligger vel på alt fra 3 ms til opp mot 20 ms på det verste kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

 

Mye å spare på å handle spill andre plasser enn hos Xbox store da.

Handler nesten bare hos cdkeys.com.

 

Priseksempel: Quantum Break 599 i Xbox store. 314kr hos cdkeys.

 

Forøvrig en fantastisk pris på Mafia 3 til PC og der da, 278kr for forhåndsbestilling. Koster sikkert 599 når det blir utgitt.

Siden når kostet PC-spill 599? Tilhører i så fall sjeldenhetene

 

Mange som har begynt å skru opp prisene pga svak kronekurs.

 

Total War: Warhammer: 559,-

Civilization VI: 599,-

 

:/

 

Heldigvis finnes det cdkey-sjapper... og GMG er jo alltid i den billige delen. 

Lenke til kommentar

Sånn med tanke på forsinkelse mot Azure så ligger mitt abonnement på cirka 80 ms mot western og northern europe. Da er det på Get 75 mbit linje. Tviler egentlig på at noen norske leverandører har ekstremt bra responstid mot de serverne.

 

Tar jeg f.eks nettfart.no så ligger jeg på 8 ms, men så er det nok en ganske lokal server. Altibox ligger vel på alt fra 3 ms til opp mot 20 ms på det verste kan jeg tenke meg.

det er jo rimelig rart at vi ikke skal kunne få god ping mot servere som er lokalisert i Irland eller Nederland , når jeg spilt wow så var serveren lokalisert i Frankrike og lå normalt under 20ms hele tiden .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...