Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke liker og ikke liker på YouTube er så veldig representativt. Veit av mange som snakker ned Cod som spiller det selv. Virker som at det er sport i å snakke ned cod.

 

Selv gleder jeg meg veldig til begge spillene. Syns romkrigen i nye cod ser råspennende ut. Likte veldig godt det lille som var i ghosts og jeg har savnet det siden battlefront feilet å levere der, så der gleder jeg meg veldig til å prøve.

 

Samtidig som jeg gleder meg rått til nye battlefield også. De gamle flyene og Zeppelinbiten fikk meg skikkelig på gli.

 

Så her blir det nok kjøp av begge xD

Lenke til kommentar

Tror ikke liker og ikke liker på YouTube er så veldig representativt. Veit av mange som snakker ned Cod som spiller det selv. Virker som at det er sport i å snakke ned cod.

 

Er nok fordi selv om folk er misfornøyd i forhold til forventninger og forhåpninger så er CoD-serien veldig avhengighetsskapende for mange. Det er litt som at folk blir avhengig av Candy Crush. Er noe med å gå opp i level og andre ting som trigger belønningssystemet i hjernen eller noe slikt.

 

Personlig er jeg glad for å faktisk slippe å måtte kjøpe CoD (kjøper stort sett bare Treyarch sine uansett) når BF1 og Titanfall 2 kommer. Overwatch blir kanskje den beste erstatteren for CoD.

Lenke til kommentar

Er nok fordi selv om folk er misfornøyd i forhold til forventninger og forhåpninger så er CoD-serien veldig avhengighetsskapende for mange. Det er litt som at folk blir avhengig av Candy Crush. Er noe med å gå opp i level og andre ting som trigger belønningssystemet i hjernen eller noe slikt.

 

Personlig er jeg glad for å faktisk slippe å måtte kjøpe CoD (kjøper stort sett bare Treyarch sine uansett) når BF1 og Titanfall 2 kommer. Overwatch blir kanskje den beste erstatteren for CoD.

Jeg selv har vært innom alle Cod (og BF for den saks skyld) og jeg syns de har levert hver gang. Men kan ha noe med forventningene mine å gjøre. Men infinite warfare kan bringe noe nytt med romkampene, for det har jeg faktisk savnet litt etter at DICE snublet der på Battlefront.

 

Selv føler jeg Overwatch blir en erstatter for team Fortress 2 for min del. Men gikk for Battleborn nå så tror jeg drøyer Overwatch litt da jeg ikke ble helt bitt av det (i motsetning til battleborn som jeg ikke klarer å legge fra meg).

Lenke til kommentar

 

ZzzZzz Ww2.

Desperate for å få opp salgstallet men vil aldri nå opp til CoD.

 

13131161_10153710827352517_1210502285242

 

Selger nok ikke mer enn CoD uansett, men ser da hva gamere flest synes er mer interessant akkurat nå.

 

Det samme ble sagt da BF hadde så "syk" grafikk når de viste første mission. COD killer ble det sagt da også. 

Så har man alle personene som har sippet om andreverdenskrig og COD 4 i snart 2 år nå som trodde at de kom til å få det. 

 

Forskjellen er at BF SER bra ut. COD ser ikke bra ut. Men gameplay er langt langt mer underholdende på COD og derfor selger det som hakka møkk. Det  

Det er uansett sport i å snakke ned COD om dagen, da blir det ikke noe bedre når det starter en slags kjernereaksjon hvor man ser at noe er upopulært så vil folk bare fortsette å dislike videoen. 

Enda mer morsomt at folk mener at BF har "vunnet" etter en trailer. Ikke har man sett noe av selve gameplayet fra multiplayer, ikke har man prøvd spillene og ikke er spillene i salg enda heller. 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

ZzzZzz Ww2.

Desperate for å få opp salgstallet men vil aldri nå opp til CoD.

 

13131161_10153710827352517_1210502285242

 

Selger nok ikke mer enn CoD uansett, men ser da hva gamere flest synes er mer interessant akkurat nå.

 

Det samme ble sagt da BF hadde så "syk" grafikk når de viste første mission. COD killer ble det sagt da også. 

Så har man alle personene som har sippet om andreverdenskrig og COD 4 i snart 2 år nå som trodde at de kom til å få det. 

 

Forskjellen er at BF SER bra ut. COD ser ikke bra ut. Men gameplay er langt langt mer underholdende på COD og derfor selger det som hakka møkk. Det  

Det er uansett sport i å snakke ned COD om dagen, da blir det ikke noe bedre når det starter en slags kjernereaksjon hvor man ser at noe er upopulært så vil folk bare fortsette å dislike videoen. 

Enda mer morsomt at folk mener at BF har "vunnet" etter en trailer. Ikke har man sett noe av selve gameplayet fra multiplayer, ikke har man prøvd spillene og ikke er spillene i salg enda heller. 

 

 

 

Åsen vet du om att Call of Duty Infinite Warfare LE One selger det som hakka møkk når det ikke har kommet ut da.  :) 

Lenke til kommentar

 

ZzzZzz Ww2.

Desperate for å få opp salgstallet men vil aldri nå opp til CoD.

 

13131161_10153710827352517_1210502285242

 

Selger nok ikke mer enn CoD uansett, men ser da hva gamere flest synes er mer interessant akkurat nå.

 

 

Skjønner ikke helt hvordan disse spillene er sammenlignbare. Har de noen gang vært det? Det jeg husker fra CoD er at man løper rundt på et lite kart, som om man er full på energidrikk eller hurtighetspiller, og målet er stort sett å være raskest på avtrekkeren i møte med fienden. Battlefield består av store kart, lagsamarbeid, forskjellige kjøretøy, osv.   

Lenke til kommentar

Allikevel har COD vunnet i dine øyne? ;) Som du skriver ingen av spillene er ute og tiden vil vise hva som blir best. Langt flere som spiller COD, betyr nødvendigvis ikke at COD er bedre. Ekstremt stor forskjell på BF kontra COD. Personlig liker jeg BF bedre men betyr ikke at alle skal mene det samme som meg

Ingen har har vunnet noe som helst. Kanskje vunnet likes på youtube og noen nye "fans". Men skal ikke gå mange årene tilbake da BF ble hypet opp til skyene da også. Noe det egentlig blir hvert år. 

 

Så PS4 er ikke best fordi de selger mest da? Jo flere som liker spillet, jo bedre er faktisk spillet kontra et annet spill med færre spillere. Det er det kanskje ikke for deg, men er ganske stor forskjell på salgstallene så det er åpenbart bedre.

Bare for å ta fjorårets. Blacks ops 3 topper 2015 lista (Riktig nok etter kun å vært knapt ute i noen mnd). Mens COD Advanced Warfare var på 10 plass. 

 

BF Hardline som altså hadde lansering i MARS nådde ikke en gang opp på listen til tross for at de 9 mnd mer enn BO3.

Lenke til kommentar

Regner med at Kamaaz liker Playstation 4 mye bedre enn Xbox One, siden PS4 selger mye mer.

 

Når det gjelder CoD og BF så liker jeg begge serier. CoD for enkel popcornunderholdning i singleplayer, BF for heftige slag i multiplayer. 

Playstation 4 er en mye bedre konsoll ja? Men det betyr ikke at jeg spiller på den for det pga preferanser. Forskjellen er at jeg har ikke noen problem med å godta at den er det selv om jeg elsker Xbox.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...