Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når vi er inne på temaet med tv , hva ser på folk på som den optimale størrelsen til gaming ? 

 

Kommer helt an på avstand og hvilke type spill osv som Admiral Necrolamedor nevner.

 

Jeg spiller på en 27",40" og en 65". Og alle har sine fordeler og ulemper. Selv liker jeg best å sitte litt nærme og da er det 40" jeg foretrekker mest.

Lenke til kommentar

såppas , jeg spiller på pc monitor 24" . så stort er uaktuelt til gaming for meg , jeg har 55 i stua og det er alt for svært til fps spill ivertfall

This. Greit om kose game til singelplayer spill. Men at folk spiller på 40+ til multiplayer gir mening hvorfor så mange suger online. Spiller på 24 tommer her også.
Lenke til kommentar

Om man snakker om PC koblet opp mot store skjermer er jeg med på det at det kan bli keitete med raske online fps.  Hvorfor det er ett problem når man spiller konsoll ser jeg ikke helt? Jeg tør å påstå det er mer normalt å ha en konsoll koblet opp mot en eller annen TV kontra PC-monitorer etc? Det er vel kanskje ytterst få spesielt interesserte som driver og flytter frem og tilbake mellom skjermene sine også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det input-laggen du bekymrer deg for? Da forstår jeg ikke hvorfor du i hele tatt spiller konsoll. Og jeg har "eid" i COD på en bakprosjektert Sony 55" HDTV tilbake i mine glansdager jeg :p  COD spillene online i dag er ikke interessante lenger for min del uansett, så jeg slipper å bli stresset av det. 

 

Med keitete mener jeg å kuke med mus og tastatur i f.eks stua kontra ett dedikert pc-bord i rett høyde og en grei monitor i front og korrekt sitteavstand.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spørs hva du definerer det som å eie det. Jeg kan også eie på et kinolerret fks, men møter du gode spillere så taper du.. Alle spiller bedre på monitor når det kommer til fps. Det er en grunn til at det brukes i comp og ikke alle sitter med 40 tommere liksom.

Jeg gidder ikke å bruke skjermer/TVer hvor jeg klart å tydelig får en ulempe, som om det ikke er nok med connection etc. Bildet henger på en måte etter på omtrent alle TVer uansett hvor mye du konfigurere.

Så ja det har enormt mye å si om du får noen hundredeler ekstra på COD, hvor du dør på ca null komma niks. Halo er også et annet spill, ettersom skuddene må sitte eller så vil man tape 4/5 dueller.

Lenke til kommentar

Jo men du er vel enig i at i ett typisk hjemme konsoll oppsett er det "helt normalt" å ha konsollen koblet til en HDTV kontra monitorer ment for PC-bruk ? Det var det jeg ville frem til. Nå er det riktignok mer og mer vanlig å ha en PC i stua, men da ser jeg mest for meg musikk/film bruk kontra hard online CS-spilling.  Jeg tør påstå at de fleste som spiller på PC har ett dedikert hjørne i huset for nettop det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men over til en annen ting. Startet på GeOW: Judgement via BC på One i går, dette skippet jeg når det kom på 360. Tror jeg var mettet på GeOW3 som jeg også var sent ute med å kjøpe. Det første som slår meg er hvor pent det ser ut mtp. opprinellige hardwaren det kjørte på. Og da er jeg faktisk helt forundret på hvofor i alle dager GeOW remaster utgaven kun kjørte 30fps på One...

 

Men ok, til de som spillte Jugdement på 360 i sin tid; Var det mye fps-drop under kampene? Jeg syns det var ganske så mye i går den timen jeg rakk å spille, men det kan jo komme av kjip emulering for alt jeg vet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...