Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar, var selvsagt dualboot jeg tenkte på. Spiller netthastighet noen rolle? I følge speedtest har vi 15 ned og 5 opp. Sitter riktignok så langt unna ruteren som mulig.

Tror det skal gå fint, men jo høyere innstillinger desto mer tar det av nettet.. Om det er folk som ser på netflix og noen som spiller samtidig så sliter du nok litt på den høyeste instillingen. Men blir nok absolutt bra nok da jeg antar du kommer til å bruke xbox-en og tven mesteparten av tiden ;)

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen mulighet for å skru av vibrering på håndkontrollen? Mener det ikke har vært noe problem tidligere, men mulig jeg bare ikke har lagt merke til det før, eller at det ikke er aktivert når headset er koblet til? Finner ihvertfall ikke denne innstillingen noe sted, og det er jo helt idiotisk om det ikke går an.

gikk iaf på x360....

Lenke til kommentar

Ja det vet jeg, og derfor det er så merkelig at det ikke er mulig på one.

http://www.giantbomb.com/forums/xbox-one-8450/so-it-seems-there-s-no-way-to-turn-vibration-off-1461355/

 

sitat: "I talked with a Microsoft support person about this. There is no way to turn it off system wide. It can only be turned off per game only if supported by the game. I am sure that this feature will be release in an update."

Lenke til kommentar

 

Ja det vet jeg, og derfor det er så merkelig at det ikke er mulig på one.

http://www.giantbomb.com/forums/xbox-one-8450/so-it-seems-there-s-no-way-to-turn-vibration-off-1461355/

 

sitat: "I talked with a Microsoft support person about this. There is no way to turn it off system wide. It can only be turned off per game only if supported by the game. I am sure that this feature will be release in an update."

 

 

Burde jo blitt lagt til for lenge siden!

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette er mulig?

 

Jeg har tre spill jeg har valgt å lagre på ekstern disk. Dette er digitale kjøp.

 

En kompis med suppetreg nettforbindelse har tenkt å kjøpe de samme spillene digitalt.

 

Kan han kopiere innholdet fra min eksterne disk til sin one og dermed slippe å laste ned spillene? Han skal selvsagt kjøpe dem selv digitalt, men vil slippe unna prosessen med å laste ned siden det går så tregt.

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar

Jeg fikk "lurt" inn ett spill med uleselig plate på 360 ved å "installere" det på en ekstern HDD (kopiere spillfilene over med en PC), plugge den i 360en og så den uleselige disken. Deretter installere spillet på samme plass som jeg hadde lakt det på den eksterne HDD, og den skjønte at filene var der fra før.

 

Tror ikke det er rett frem å bare plugge i en disk i en annen konsoll, men er jo bare å prøve?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...