Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er år og dag siden jeg har spilt destiny. Noen som kan si noe kort om klassene, liker best PVE, men kan godt ha en middle ground. Det som møter meg under boot forteller meg ikke så mye om klassene, har sett noen videor, men ja. Tenkte dere som har spilt det lenge har noe input.

 

Vurderer Warlock eller Titan mest tror jeg

Lenke til kommentar

Om du hat tenkt å legge en del timer i det online er det vel i grunn det. Enspilleren biten har jeg vel aldri begynt på en gang (PS4) for den skal være ganske så forglemmelig. Men nå handler jo ikke BF om enspiller heller da etter min mening :)

 

Helt enig med deg. Eneste BF-spillene hvor jeg har spilt enspiller opp til flere ganger er Bad Company 1 og 2. 

Lenke til kommentar

 

 

Om du hat tenkt å legge en del timer i det online er det vel i grunn det. Enspilleren biten har jeg vel aldri begynt på en gang (PS4) for den skal være ganske så forglemmelig. Men nå handler jo ikke BF om enspiller heller da etter min mening :)

Helt enig med deg. Eneste BF-spillene hvor jeg har spilt enspiller opp til flere ganger er Bad Company 1 og 2.
Det samme her. Der var det en slik latterlig over-the top karakterer og stemning som gjorde det underholdende + en satans solid online bit (særlig BC2) Endret av Mala
Lenke til kommentar

Første gang jeg har brukt support bortsett fra et tilfelle på Steam for noen år siden. Knallbra support, rett og slett. Fikk ikke ordnet det da, men han tror rett og slett at koden ikke fungerer før på onsdag. Litt kjipt siden jeg tenkte jeg kunne fått spilt The Dark Below og House of Wolves før The Taken King på onsdag. Og rart at man ikke kan løse inn koden på Xbox i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...