Gå til innhold

Harddisker, minnekort og skylagring kan bli dyrere


Anbefalte innlegg

Syntes denne faktisk var dårlig, fordi den var altfor lett å skjønne at det var april spøk. Gjør det skikkelig nestegang lag ett par stykker, en som er altfor lett å skjønne er en spøk, og en seriøs og troverdig en, da vil alle gå på nr 2, da de tror det er en ekte en. Det er ingenting som sier at man kun skal spøke med folk 1 gang.

 

Vell denne er troverdig, kanskje ikke i mer seriøse land men med dagens politikere og forræderen Erna så er dette dessverre ett helt troverdig forslag.

Spretter det opp så holder vi Tek og Edda media ansvarlige for ideen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver dere å ta livet av meg eller?! :realmad: Holdt på å sette hjertet i halsen, hadde ikke en gang fått med meg at det var blitt 1. april...! :blink:

 

Men serriøst, utrolig god spøk! :thumbup: Gikk fem på! :!: Dette er antageligvis den beste aprilspøken noen gang skrevet! Utrolig provoserende, traff midt i blinken! Jeg er bare så inderlig glad for at dette bare var en spøk! :!:

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy, Hardware.no!

 

Nå kommer garantert vår kloke regjering til å få noen briljante ideer, og dette vil gå ut over oss skattebetalere, og de som skulle befinne seg i den uheldige situasjon at de ønsker å kjøpe seg litt mer lagringsplass.

 

Må ikke gi regjeringen gode ideer!

Lenke til kommentar
Fy, Hardware.no! Nå kommer garantert vår kloke regjering til å få noen briljante ideer, og dette vil gå ut over oss skattebetalere, og de som skulle befinne seg i den uheldige situasjon at de ønsker å kjøpe seg litt mer lagringsplass. Må ikke gi regjeringen gode ideer!

 

Ta det med ro, Edda Media tar fullt ansvar og betaler da harddisken og avgiftene for deg siden de startet ideen...

Passende løsning det faktisk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...