Gå til innhold

Kamptråd - Athletic Bilbao vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Emil

"Dere" som medmennesker eller som "Manchester United"? Gjelder det første kan jeg bare svare for meg selv, og ja, jeg er bedre. Er nesten aldri i andre lags kamptråder og slenger drit, du gjør det hver gang. Man slenger det man er? Drit altså.

 

Når det gjelder sistnevnte så ja, "vi" er det. Bedre enn Chelsea og Liverpool altså.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Og vi er i CL så vi "får lov".

 

Ja, for hver gang Chelsea taper eller slipper inn mål så er ikke United supporterne dem som er stille. Merkelig den uskrevne reglen. Mulig du faktisk er bedre enn noen av dine med supportere, men same case.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

For de nye som ikke har vært i tråden kan det oppsummeres ganske enkelt:

 

 

- Irriterte og sure Manchester United fans som "truer" med å skru av kampen og se på noe mer givende som Golden Goal.

 

- Supportere av rivalene som tar igjen/prøver å strø salt i EL-såret.

 

- Manchester United fans som prøver å gjøre et poeng med gifs. som har blitt gjenbrukt til det kjedsommelige.

 

- Manchester United fans som sier Chelsea også snart vil være ute av sin lille cup (altså, CL som jo er cupenes far i Europa).

 

- Usaklige, vemmelige rivaler.

 

- En trønder som ikke har bedre å foreta seg enn å oppsummere tråden for å forhåpentligvis få noen til å skjønne at tråden er lavmål.

 

edit:

Ja og "Komikere" så klart.

Endret av Snurreleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og du er en salig bastard av de to nederste?

 

Kun bastard.

 

Grunnet humøret og mageknip så bryr jeg meg filla om saklighet i det forrige innlegget fordi jeg føler det gjenspeiler mye av det som blir skrevet her inne.

 

Dog er det siste gang, fra nå av, jeg poster et slik innlegg, veien til et høyere nivå på forumet her ikke akkurat å poste slik.

Arrester meg gjerne på det i fremtiden skulle jeg "trå feil".

Lenke til kommentar

For de nye som ikke har vært i tråden kan det oppsummeres ganske enkelt:

 

 

- Irriterte og sure Manchester United fans som "truer" med å skru av kampen og se på noe mer givende som Golden Goal.

 

- Supportere av rivalene som tar igjen/prøver å strø salt i EL-såret.

 

- Manchester United fans som prøver å gjøre et poeng med gifs. som har blitt gjenbrukt til det kjedsommelige.

 

- Manchester United fans som sier Chelsea også snart vil være ute av sin lille cup (altså, CL som jo er cupenes far i Europa).

 

- Usaklige, vemmelige rivaler.

 

- En trønder som ikke har bedre å foreta seg enn å oppsummere tråden for å forhåpentligvis få noen til å skjønne at tråden er lavmål.

 

edit:

Ja og "Komikere" så klart.

 

Haha hvem faen er du da til å komme her og tro du er så mye bedre? Du er bare en trist stakkar som stalker tråder for så å kommentere hvert eneste innlegg helt på slutten av det som skjer.

 

Om eg velger å se på noe annet når laget mitt tydelig ikke er intr i å hverken spille fotball eller ta seg videre i EL så er da det MITT valg. Og faen heller om eg skal måtte stå til rette for det i ettertid, og ivertfall ikke pga en som DEG!

 

Simenrf, Kozeklumpen og den gjengen der er faen nesten bedre enn deg, for de har vertfall baller til å slenge seg i en diskusjon og dele ut noen kommentarer mens folk diskuterer, du derimot sitter på gjerdet og venter og gjemmer deg som en liten redd 4åring ute i skauen på kvelden for så å slenge dritt og ramse opp alt som er "feil" med alle andre.

 

Du er virkelig toppen på skitthaugen. Kudos.

 

Edit: Ser at du prøver å ro deg litt inn igjen med ett "pent" skrevet innlegg, men det funker dårlig.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Haha hvem faen er du da til å komme her og tro du er så mye bedre? Du er bare en trist stakkar som stalker tråder for så å kommentere hvert eneste innlegg helt på slutten av det som skjer.

 

Ja der tok du meg, jeg bedriver fritiden med å finne tråder som begynner å "dø ut", hvor jeg kan få det siste ordet, for som alle vet har alltid mannen (og kun mannen, kvinnfolk telles ikke) som får det siste ordet/innlegget rett.

Dette gjør jeg mens jeg klør meg i skrevet og føler stoltheten bruse oppover brystet før, før jeg slår meg kontant på ølvommen og utbryter i et Tarzan-hyl.

I came, I saw, I troll'd.

 

 

Om eg velger å se på noe annet når laget mitt tydelig ikke er intr i å hverken spille fotball eller ta seg videre i EL så er da det MITT valg. Og faen heller om eg skal måtte stå til rette for det i ettertid, og ivertfall ikke pga en som DEG!

 

Jeg har vel heller aldri bedt deg om å stå til rette for det, at jeg selv velger å synes det er smålig å være supporter av et lag, for så å uttale på et forum at man skrur av TV'en i protest er også mitt eget valg som jeg ikke lar noen andre påvirke, så jeg skjønner deg veldig godt når du sier at du ikke vil "stå til rette" for meg.

 

At du blir provosert kan jeg skjønne, ikke at det er hele og alene meningen med innlegget mitt (utdypning kommer), men for all del, få utløp for aggresjonen din på hvilken måte du vil, jeg stoler såpass på at moderatorer og "forum-ansatte" her inne klarer å holde nivået der de vil ha de, så da har ikke jeg noen rett til å si at du bedriver med tull når du banner og sverter, i motsetning til hva jeg har lært opp gjennom årene.

 

Simenrf, Kozeklumpen og den gjengen der er faen nesten bedre enn deg, for de har vertfall baller til å slenge seg i en diskusjon og dele ut noen kommentarer mens folk diskuterer, du derimot sitter på gjerdet og venter og gjemmer deg som en liten redd 4åring ute i skauen på kvelden for så å slenge dritt og ramse opp alt som er "feil" med alle andre.

 

At madammen lager middag og vil se på 2 episoder av Dexter mens A.Madrid og Manchester United spiller kamp (og kamptråden er på sitt mest aktive) er intet annet enn tilfeldigheter, det kan jeg love deg.

Hvis du mener det er flere ganger jeg har "sittet på gjerdet", luskende etter å få det siste ordet og være "høy på pæra", så får du gjerne komme med de, så kan jeg komme med en begrunnelse på hvorfor jeg ikke gikk inn i diskusjonen tidligere.

 

At jeg dog er aktiv i kamptråder vedrørende "eget lag" og rivaler, hender dog ofte (til Gunner's fans her inne sin store fortvilelse kan jeg regne med).

Å være aktiv i en kamptråd som ikke en gang omhandlet en kamp jeg så følte jeg var bortkastet, men jeg lyver om jeg sier at jeg ikke titter innom alle kamptrådene for å få et bilde (og kanskje delta i diskusjoner på et mer generelt grunnlag) av kamper i etterkant, men dette gjør jeg som oftest på denne tiden av døgnet, da forumet som regel er "starten på slutten" av døgnet for min del, da jeg både jobber, spiller, og ser på film/er sosial andre tidspunkter på døgnet.

 

Derfor kan det hende jeg kommer "hoppende inn" i slutten av en diskusjon, ikke fordi jeg ikke tør å stå mot stormen, det tør jeg å påstå at jeg har turt ved tidligere anledninger (f.eks i en diskusjon med Gunner's fans om hvorvidt Spurs er et kjøpelag, hvor det endte med at jeg krøp til korset og innrømmet at jeg tok feil på flere punkter når jeg fikk bevis slengt i trynet som uttalte seg mot mitt standpunkt), om du er uenig så skal du få lov til å være det, for all del, det er det vi har forumet til.

 

Du er virkelig toppen på skitthaugen. Kudos.

 

Utsikten herfra er iallefall fortreffelig.

 

Edit: Ser at du prøver å ro deg litt inn igjen med ett "pent" skrevet innlegg, men det funker dårlig.

 

Her misforstår du, jeg prøver ikke å ro meg inn, jeg bekrefter det Hoff sier.

De to siste punktene i innlegget var rettet mot meg selv, fordi jeg selv ikke skjønte hvorfor jeg gidder å sette meg i en posisjon som gjør at jeg mest sannsynlig ville komme i den jeg nå er i (å måtte "forsvare meg" mot noen som føler seg truffet), men jeg har til tider vanskeligheter med å holde munnen lukket, eller mer passende, fingrene fra tastaturet.

 

Jeg har ved flere anledninger luftet meningen min om at fotball-delen av forumet er inne i et "all time low" når det gjelder diskusjoner og sakligheter, jeg føler popkulturelle gifs og lignende morsomheter som har mer å gjøre i en eventuell "fotball-chat tråd".

Jeg er møkklei Jack Nicholson GIFen bl.a. (selv om jeg er en stor fan av skuespiller-prestasjonene), så derfor følte jeg for å lufte min irritasjon ved å poste en liten "air-vent", og selv om du aldri i løpet av tusen år kommer til å tro at det var det jeg tenkte, så er jeg helt bastant på at det var siste gangen jeg kommer til å gidde å skrive noe slikt.

 

Du skriver at jeg ramser opp hva som er feil med alle andre, feil, jeg ramser opp hva jeg mener blir for dumt i denne tråden og jeg gir et klart uttrykk med innlegget om hva jeg synes om ulike ting.

At du tror det skyldes at jeg tror jeg er mye bedre enn andre er beklagelig, men jeg har aldri i mitt diskusjon.no liv ment at jeg er noe bedre enn noen som helst andre her inne, men jeg må få lov til å mene at det er innlegg her inne som ikke akkurat bidrar til å heve nivået her på forumet uten at jeg automatisk blir en elitist.

 

 

Jeg kan også nevne, før du anklager meg for å sitte på gjerdet, at grunnen til at jeg ikke har svart før er fordi jeg er såpass gammeldags at jeg fortsatt ser på TV-serier på TV, og i kveld gikk The Walking Dead som er basert på min alltime-favorite comic-series, så det er ingen grunn til å ta på seg tinnfolie hatten og le av mannen som tror han er bedre enn alle andre.

 

 

Sen edit:

Og ja, det kan hende at jeg checkboxer forumet via mobilen mens jeg ser på TV/serier, men jeg unnlater å svare på innlegg der og da hvor jeg vet jeg kommer til å skrive litt mye, fordi jeg gidder ikke å skrive lengre innlegg via mobilen.

Så vet du det.

 

Sen edit nr 2:

Og for å bevise hvor mye jeg fulgte med kampen, så viser jeg til at jeg trodde Manchester United spilte mot Atletico Madrid.

Endret av Snurreleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Eg kunne brukt like mye tid og arbeid på å plukke fra hverandre ditt innlegg og svare på hvert eneste avsnitt slik du gjorde det med mitt i den tro at det fikk noen som helst innvirkning på hvordan eg hadde fremstått.

 

Men det får da være måte på, eg har igrunnen sagt mitt og eg regner med (utifra det siste du skrev) at du også er noenlunde ferdig.

 

Kampen er ferdig, vi er ute og det er både greit og litt skuffende på samme tid. Du har lov å si din mening, men det som fremstod voldsomt provoserende var det faktum at du hadde ikke sagt ett eneste ord gjennom hele kampen for så å skulle være vittigper ved å "oppsummere tråden" for "nye" brukere da du helt sikkert visste at de som kom til å lese det innlegget var de som regelmessig var innom.

 

Helt unødvendig og du ser sikkert at du fremstod som en tosk når ditt første innlegg i tråden var oppsummering av andres utsagn og irritasjon.

Om du tenkte over det når du skrev vet eg ikke, men gjort er gjort. :)

 

Fred på jord.

 

Kunne forsåvidt skrevet noe artig tilbake til Minigrill som nok en gang gulper opp ett kullkorn, men nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...