Gå til innhold

Jobbintervju som lærling i Statoil.


Anbefalte innlegg

Da var jeg på intervju igår, følte selv det gikk veldig bra!

 

Noen andre som har vært ? Jeg var på intervju som elektrikerlærling, og der skulle de ha 14lærlinger, 5 på land og 9 offshore.

 

De sa at jeg ikke kunne forvente noe tilbakemelding før i mai da, noe som virket veldig lenge å vente :o

 

Hvor var du på intervju? Jeg går selv elenergi, og har søkt om lærlingplass hos statoil.

skal på intervju i Trondheim 26. mars :D

Hvordan følte du intervjuet gikk, og hvor lenge var du inne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg på intervju igår, følte selv det gikk veldig bra!

 

Noen andre som har vært ? Jeg var på intervju som elektrikerlærling, og der skulle de ha 14lærlinger, 5 på land og 9 offshore.

 

De sa at jeg ikke kunne forvente noe tilbakemelding før i mai da, noe som virket veldig lenge å vente :o

 

Hvor var du på intervju? Jeg går selv elenergi, og har søkt om lærlingplass hos statoil.

skal på intervju i Trondheim 26. mars :D

Hvordan følte du intervjuet gikk, og hvor lenge var du inne?

 

 

Følte det gikk kjempebra egentlig. Det var mer en samtale enn ett intervju følte jeg, alt gikk på skinner! Følte jeg var der veldig kort, men så på klokka når jeg kom ut å da hadde det gått ca en time :)

Var ikke nervøs i det hele tatt da de var veldig flinke!

 

Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på tilbakemelding !

Lenke til kommentar

Da var jeg på intervju igår, følte selv det gikk veldig bra!

 

Noen andre som har vært ? Jeg var på intervju som elektrikerlærling, og der skulle de ha 14lærlinger, 5 på land og 9 offshore.

 

De sa at jeg ikke kunne forvente noe tilbakemelding før i mai da, noe som virket veldig lenge å vente :o

 

Hvor var du på intervju? Jeg går selv elenergi, og har søkt om lærlingplass hos statoil.

skal på intervju i Trondheim 26. mars :D

Hvordan følte du intervjuet gikk, og hvor lenge var du inne?

 

 

Følte det gikk kjempebra egentlig. Det var mer en samtale enn ett intervju følte jeg, alt gikk på skinner! Følte jeg var der veldig kort, men så på klokka når jeg kom ut å da hadde det gått ca en time :)

Var ikke nervøs i det hele tatt da de var veldig flinke!

 

Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på tilbakemelding !

Vet du hvor mange lærlinger som blir tatt inn, og hvor mange søkere det var? Regner med det er offshoreplass du er ute etter ? :D

Lenke til kommentar

Da var jeg på intervju igår, følte selv det gikk veldig bra!

 

Noen andre som har vært ? Jeg var på intervju som elektrikerlærling, og der skulle de ha 14lærlinger, 5 på land og 9 offshore.

 

De sa at jeg ikke kunne forvente noe tilbakemelding før i mai da, noe som virket veldig lenge å vente :o

 

Hvor var du på intervju? Jeg går selv elenergi, og har søkt om lærlingplass hos statoil.

skal på intervju i Trondheim 26. mars :D

Hvordan følte du intervjuet gikk, og hvor lenge var du inne?

 

 

Følte det gikk kjempebra egentlig. Det var mer en samtale enn ett intervju følte jeg, alt gikk på skinner! Følte jeg var der veldig kort, men så på klokka når jeg kom ut å da hadde det gått ca en time :)

Var ikke nervøs i det hele tatt da de var veldig flinke!

 

Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på tilbakemelding !

Vet du hvor mange lærlinger som blir tatt inn, og hvor mange søkere det var? Regner med det er offshoreplass du er ute etter ? :D

 

De skulle ta inn 14 elektrikerlærlinger, fordelt med 5 på landanlegg og 9 på sokkel.

Snakket om at det var over 500søkere på elektro alene, men vet ikke hvor mange av dem som er invitert til intervju :o

 

Er hovedsaklig offshore jeg er ute etter ja! Og med både Offshorekurs og Helseattesten klar så satser jeg på at det teller positivt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor lenge varer et intervju?

Kommer vi inn på det tidspunktet som er satt opp, eller er det forsinkelser?

Hvor mange blir innkalt til intervju?

Skal reke bussen hjem igjen.

 

Hvis du sier at du må avbryte intervjuet fordi du skal rekke bussen hjem igjen, er jeg helt sikker på at de har forståelse for dette og at det går veldig fint :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer et intervju?

Kommer vi inn på det tidspunktet som er satt opp, eller er det forsinkelser?

Hvor mange blir innkalt til intervju?

Skal reke bussen hjem igjen.

 

Hvis du sier at du må avbryte intervjuet fordi du skal rekke bussen hjem igjen, er jeg helt sikker på at de har forståelse for dette og at det går veldig fint :)

 

Det hadde jeg aldri spurt om! Hvis man først er så heldig å komme på et offshore intervju, så spør man ikke om man kan gå litt tidligere for å rekke bussen. Det beviser en dårlig egenskap.

Hjem kommer man uansett. Det er bare viljen det kommer ann på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...