Gå til innhold

Jobbintervju som lærling i Statoil.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av oss har et problem når lærlingene får jobb/avslag så sent, skal på intervju i mårra hos en bedrift som driver på med PVC, jeg liker slettes ikke at Statoil er "seint" ute med å gi tilbakemeldinger, for hva gjør jeg hvis jeg får tilbudt jobb fra denne bedriften? :p

 

jaja, jeg håper på Statoil!

Lenke til kommentar

Joda, men plutselig står du der uten lærlingplass... :p

 

Var i akkurat den situasjonen selv, var først på invtervju med statoil, så på 4-5 andre intervjuer etterpå (fikk forøvrig tilbud med alle) Ett par dager før det første tilbudet gjekk ut, så ringte jeg bare statoil å forklarte situasjonen. Fikk telefonen dagen etterpå om at lærlingkontrakta hos statoil var i boks :) Dem er ikke farlige, men som sakt er det viktig at du forklarer saken som det er, er heller ikke nødvendig å kontakte dem før du veit du har fått tilbud fra noen andre :)

Lenke til kommentar
Noen av oss har et problem når lærlingene får jobb/avslag så sent, skal på intervju i mårra hos en bedrift som driver på med PVC, jeg liker slettes ikke at Statoil er "seint" ute med å gi tilbakemeldinger, for hva gjør jeg hvis jeg får tilbudt jobb fra denne bedriften? :p jaja, jeg håper på Statoil!

Hvis du får tilbud fra denne bedriften ringer du til statoil.

 

Når eg fikk læreplass fikk eg tilbud av Conocco phillips mens eg ventet på statoil. En telefon så hadde eg jobb i Statoil. De hadde bare ikke rukket å sende tilbudsbrevet enda.

 

På den andre jobben nevner du ikke statoil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...