Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredrik gir faen virker det som. Han kommer til å ryke neste gang.

 

Stusser over at det bare er Are og Iselin som har sex. Selv om man ikke er kjempetent på rompartneren sin må det allikevel være mer gøy å ha sex enn å ligge på hver sin side av senga og stirre, når man uansett skal tilbringe så mange timer sammen på et rom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nettopp sett ferdig episode 7 og har fått bekreftet at Alina er ei real tispe, noe hun egentlig ga inntrykk for allerede i første episode.

 

Jeg vet ikke helt hvem jeg ønsker skal ryke ut av Camilla og Fredrik, men Nina har helt klart den fineste personligheten på hotellet. Hun må bli i hvert fall.

Lenke til kommentar

Syntes nesten litt synd på Camilla nå. Fredrik snakket jo bare dritt om henne, mens hun faktisk brydde seg. Hvis han ikke hadde vært så jævla idiot i hue og bare tatt henne til side i fem minutter så kunne han fått blitt på hotellet. Han ga jo bare totalt faen, kunne like gjerne bare gått frivillig fra hotellet.

 

Dette var 101% han sin egen feil.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok et forutsigbart og litt kjedelig valg spør du meg. Det virket som om hun gikk imot følelsene sine fordi Stian er mer dus blant gutta. Det går an å ha litt guts og ikke bare føye seg etter gruppepress.

 

Camilla er ikke kjedelig, noe et kjapt søk i Googles bildesøk vil bekrefte. Alina er litt vanskelig å tolke; enten så er hun så kjedelig og vrang som hun virker, eller så er det bare en mur hun omgir seg med at for at ingen skal komme innpå henne, mens det egentlig er en sympatisk person der inne. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men denne grensa hun operer med i senga ga meg et ekstremt kjølig førsteinntrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...