Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få sæden til å smake godt


Anbefalte innlegg

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

Aner ikke svaret. Selv har jeg smakt på min egen. Jeg mener, HALLO!, skal jeg forvente at ei dame skal ta det i munnen så bør jeg smake på det selv først.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så du mener at det vil være nytelse for henne å se deg smake din egen sæd?

 

Jeg vil tro hun synes det er ekstremt merkelig og det blir ikke no på deg med det første.

 

Njaaa,det vet man aldri...

Er faktisk ikke bare menn som er "perverse",for alt du vet så flyr hun i taket av vill kåtskap og rundpuler fyren til fyren er tom lovejuice...

:!:

 

 

Hakke peiling på temaet,men asparges er vel neppe å anbefale,det har jeg ehh lest på Internett ett sted... :blush:

Lenke til kommentar

Så du mener at det vil være nytelse for henne å se deg smake din egen sæd?

 

Jeg vil tro hun synes det er ekstremt merkelig og det blir ikke no på deg med det første.

Tro meg. Det finne folk der ute som tenner på alt. Det der hadde ikke overasket meg i det helle tatt at forekommet.

Det er ikke en gang det særeste jeg har hørt fra folk denne helga.

 

Hakke peiling på temaet,men asparges er vel neppe å anbefale,det har jeg ehh lest på Internett ett sted... :blush:

Asparges bør nok unngås ja.
Lenke til kommentar

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

Aner ikke svaret. Selv har jeg smakt på min egen. Jeg mener, HALLO!, skal jeg forvente at ei dame skal ta det i munnen så bør jeg smake på det selv først.

 

 

Kvalitetskontroll?

 

*Ok,nå stikker jeg vekk fra temaet,vil ikke ha flere weird pictures on my mind nå.

post-187889-0-29923300-1327876196_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror det er mange flere menn enn dere tror som har smakt på egen sperm. Er bare så mange som benekter det eller ikke vil snakke om det. Og det er nå greit det.

Lenke til kommentar

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

Eg tipper spill for galleriet. Mange føler at maskuliniteten blir satt i fare om man innrømmer noe i nærheten av å ha smakt på egen sperm eller lekt med rompehullet. Farligt! :)

 

Min mening er at om man forventer at partneren skal gjøre noe så bør det minste man kunne kan forlange være at man gjør det samme selv. Enten det er å svelge eller analsex.

 

Men det er et poeng at for de fleste menn så forsvinner tenningen når man har fått utløsning, og da forsvinner også lysten/interessen på å smake. Og eg tipper det går andre veien også. I mange tilfeller så sørger mannfolka for at dama kommer først, og deretter seg selv. Da kan lysten til å smake for dama være borte. Så det kan jo være et forsøk verdt å sørge for å komme selv først, og deretter dama.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

Aner ikke svaret. Selv har jeg smakt på min egen. Jeg mener, HALLO!, skal jeg forvente at ei dame skal ta det i munnen så bør jeg smake på det selv først.

TS her, hadde glemt tråden, men da var det gjort, og det gikk bedre enn forventet. Hun fikk svelget, og i etterkant har vi gjort det flere ganger, siden det ikke var så gale som hun trodde. Dagen etter kom jeg på magen hennes og hun spurte om jeg turte å smake på sæden. Jeg har aldri hatt noen særlig "frykt" for kroppsvæsker, jeg elsker å slikke og synes fittesaft smaker godt. Så jeg fant ut at hvis jeg skulle få henne til å svelge flere ganger, burde jeg si ja. Tidligere har jeg heller ikke hatt problemer med å kysse damer som har sugd meg, så endte med at jeg prøvde. Det var ikke så gale heller, selv om jeg bare smakte en dråpe, og hun fikk hele dosen. :)Postet av anonym: 14ef919a8fac8ede3757d4629664d296

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...