Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få sæden til å smake godt


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har endelig klart å overtale hun jeg holder på med til å prøve å svelge, eller at jeg kan komme i munnen hennes. Dette er noe jeg tenner veldig på, men vil ikke tvinge henne. Uansett, nå skal vi prøve dette. Siden hun er skeptisk vil jeg gjøre alt for at det blir så godt som mulig for henne, og vurderer å kjøpe piller fra shytobuy.no (eller tilsvarende fra kondomeriet) som skal gi god smak på sæden. Spørsmålet er om det er verdt å bruke latterlige 400 på dem, om de i det heletatt fungerer, eller om det er på linje med potenspiller med urterøtter og lignende bullshit. Er det noen som har noe erfaring med å få sæd til å bli så "godt" som mulig for henne, enten med pillene det er snakk om eller andre ting, som å spise ananas?Postet av anonym: 14ef919a8fac8ede3757d4629664d296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spis mindre kjøtt, kjøtt gir sæd en "beisk" smak.

I min glansperiode spiste jeg 2 kiwi hver dag, og det hjalp på godt.

 

Jeg har ingen teori eller kunnskap til å backe opp dette(bortsett fra at jeg leste at alt man spiser påvirker den), men la oss si vi gjord ett ekspriment her hjemme.

 

Edit: Jeg vil presisere at den smaker ikke sukkertøy uansett hva du spiser, men du kangjøre den mye mer tålelig om fruen har problemer med den.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Ja, det er det som er målet, å gjøre den mer tålelig. Får prøve noe sånt, har generelt hørt at å spise frukt og grønt skal hjelpe, hvor spesielt ananas og kiwi kommer opp, men også hvor banan, jordbær og eple blir nevnt.

Postet av anonym: 14ef919a8fac8ede3757d4629664d296

IKKE spis reker ihvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Spis mer friske frukt og grønt. Spesielt ananas skal ha en god effekt på smaken. Blåbær er en annen ting som skal hjelpe på. Vaniljestang også, men ikke vaniljesukker.

Unngå sterke krydder som hvitløk. Hold deg unna brunt brennevin og kjemiske stoffer som en del medisiner.

Lenke til kommentar

For den "utrente" så vil det nok hjelpe at sæden smaker bedre. Men over tid er det bortkastet, da det ganske enkelt er vanskelig å time, dyrt i lengden, og lite sexy å måtte planlegge slike ting. Så om hun har planer om å gjøre dette flere ganger er det best å bli vandt til smaken og konsistensen først som sist. For å ikke glemme at begge deler endrer seg fra gang til gang.

 

To tips:

- Få en utløsning først, vent litt, og deretter kom i munnen hennes. Da er sæden "frisk" og tyntflytende.

- Ha et glass med kaldt vann lett tilgjengelig, så hun kan skylle den ned så snart som hun føler behov for.

 

I tillegg kan det være greit å ta det gradvis. Første gang kan hun kanskje smake litt på den, andre gangen suge lett mens du kommer over ansiktet, deretter kommer du i munnen uten at hun svelger osv osv. Ta det gradvis.

 

Og for å vise hvor mye du setter pris på det hun nå vil gjøre for deg så foreslår eg at du også smaker på sæden din. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Eksen sin sæd ble veldig påvirket av kaffedrikking, så et tips er å drikke lite kaffe den dagen.

 

Samt som nevnt over her, runk og kom en gang selv først. Da blir det mindre mengde sæd, noe som er mye lettere å svelge ned.

 

Og glem piller og sånt. Enten liker hun det, eller så liker hun det ikke. Det er forsåvidt ikke smaken som er vond, ei heller rekker man å smake så mye før man svelger, men konsistensen på sæd er ikke så behagelig, for å si det pent. ;)

Lenke til kommentar

Og for å vise hvor mye du setter pris på det hun nå vil gjøre for deg så foreslår eg at du også smaker på sæden din. :)

 

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

 

Fordi de fleste menn er ikke villige til å strekke seg langt nok for sin bedre halvdel ;)

Lenke til kommentar

av akkurat samme grunn som mange ikke vil ha ting i rompa.

 

Det forbindes med homofili.

Det var en variant jeg ikke har hørt før.

Grunnen til at menn vegrer seg får å smake på egen sæd er for at menn mister mye av sexlysten etter sædavgang. Det gjelder sjølsagt heterofile og homofile menn like mye.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

 

Blir vel som at de fleste damer ikke har smakt sin egen væske nedentil? Min erfaring er at de ikke vil det de heller.

 

Vi nysgjerrige har smakt på eget sekret og sperm selvfølgelig ;)

 

Forøvrig sier man ananas bedrer smaken på mannens sæd ja.

Lenke til kommentar

Og for å vise hvor mye du setter pris på det hun nå vil gjøre for deg så foreslår eg at du også smaker på sæden din. :)

 

Tøffeste jeg noensinne har hørt! Hvofor får de fleste menn panikk når det er snakk om å smake sin egen sæd?

 

Fordi de fleste menn er ikke villige til å strekke seg langt nok for sin bedre halvdel ;)

 

Så du mener at det vil være nytelse for henne å se deg smake din egen sæd?

 

Jeg vil tro hun synes det er ekstremt merkelig og det blir ikke no på deg med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...