Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få sæden til å smake godt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo forsøke selv. Gå ned til kaia og be om frivillige.

Hvorfor trenger man gå over elva for å hente vann?

Jeg har forsøkt til meg selv da dama sa det smakte forskjellig - så selvfølgelig måtte jeg sjekke om det stemte - ja, det er forskjell.

 

Teori på hvorfor har jeg ikke. Men spiser man f.eks hvitløk, så lukter det også av porene/kroppen og ikke bare av ånde/fis - det er vel ikke mer med fordøyelsessystemet det heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvordan kan du påstå at sæd ikke varierer i smak?

 

Du kan jo forsøke selv. Gå ned til kaia og be om frivillige.

 

Eller har du noen teori for hvorfor sæd skulle smake forskjellig når det ikke har noen sammenheng med fordøyelsessystemet?

Eg har smakt min del av sperm, så eg har et veldig godt grunnlag for å vite at sperm smaker forskjellig. Hvorfor kan eg ikke svare på, men det gjør det. Ta et søk på internett og du vil finne utallige guider om hvordan man skal endre smaken på sperm, og du vet hva de sier. Ingen røyk uten ild.

 

Her er og en test utført av BBC: http://www.youtube.com/watch?v=P1k1Dy1mVeQ

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si fr meg akkurat hva som får sæd til å smake hva, siden jeg ikke alltid klarer å følge med på hva kjæresten spiser før vi "gjør ting", men tror søte ting gir søt smak. Han spiser egentlig veldig lite frukt, så man kan utelukke at det kommer derfra. grønnsaker gir litt forskjellig virkning, men en relativt mild smak, om jeg husker riktig. Krydret mat får dog sæden til å smake mye - spesielt chilli gir helt for******* smak!!! Det er nok de sjeldne gangene jeg ikke har lyst til å stikke utstyret hans i munnen :nei: Har hørt at mye kjøtt skal gi besk smak, men det stemmer nok ikke alltid her i alle fall. Det hjelper også at kjæresten min drikker mye vann da - det gir nok mindre smak generelt.

 

Det er mange sider der du kan finne kommentarer som at personer eeeelsker smaken av sæd, men jeg tror egentlig at langt ifra alle disse er ekte, fordi jeg ikke klarer å forestille meg hvordan noen (selv om slike sikkert finnes) kan like noe bittert-klorsmakende... MEN: det har i sjeldne tilfeller skjedd at kjæresten min faktisk har smakt godt. Men det er nok uansett ikke mulig å leve på hva enn det han spiste var hele tiden.

 

Ellers tror jeg ikke jeg ville likt det om kjæresten min hadde bedt meg spise slike ting - det var mitt eget valg. Det vil uansett ikke smake særlig godt, fordi sæd inneholder klor, som gir en bitter smak. Det lukter også litt klor, og det kjennes ikke særlig delikat ut heller. Så å svelge er egntlig noe jeg ville anbefalt at personen selv skulle ville prøve + samtidig være skikkelig tent. Må innrømme at kjæresten min hadde nok hatt problemer med å komme inne i munnen min om han visste at jeg ikke likte det - han ville nok også vært kreativ og gitt masse belønning for å prøve noe slikt :ermm: ... Det tar tid å vende seg til å svelge.

BTW: ville heller ikke anbefalt å prøve å spytte det ut; det gjør ofte at klisset ender opp over hele tunga, og da smaker man det veldig. Runk før dere skal prøve dette ut: dette gir friskere smak + mindre mengde (lettere å vende seg til når man ikke får en munnfull)

Endret av ktmore
Lenke til kommentar

røyk, piller og alkohol har iallefall gjort spermen min helt forjævlig i følge dama. før var det null problem for henne å ingen klaging, nå er det ikke sjangs i havet for å skyte i kjeften. så har ingen kilder å backe opp at ting man putter i seg forandrer smak, men her i gården er det dårlig stelt iallefall^^,

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Hei

 

Har endelig klart å overtale hun jeg holder på med til å prøve å svelge, eller at jeg kan komme i munnen hennes. Dette er noe jeg tenner veldig på, men vil ikke tvinge henne. Uansett, nå skal vi prøve dette. Siden hun er skeptisk vil jeg gjøre alt for at det blir så godt som mulig for henne, og vurderer å kjøpe piller fra shytobuy.no (eller tilsvarende fra kondomeriet) som skal gi god smak på sæden. Spørsmålet er om det er verdt å bruke latterlige 400 på dem, om de i det heletatt fungerer, eller om det er på linje med potenspiller med urterøtter og lignende bullshit. Er det noen som har noe erfaring med å få sæd til å bli så "godt" som mulig for henne, enten med pillene det er snakk om eller andre ting, som å spise ananas?Postet av anonym: 14ef919a8fac8ede3757d4629664d296

Klart å overtale henne kan jo også bety at hun bare er lei av mas og konstant prat om det. Er dette noe hun virkelig ønsker, eller kun noe hun gjør for å glede deg?

Hvis det er det sistnevnte vil det ikke smake godt for henne uansett.

 

Hvis hun virkelig VIL, skal du passe på å gi like mye tilbake til henne, noe du kanskje gjør allerede. Skummet bare raskt gjennom første post så vet ikke om du har skrevet mer utfyllende om dette videre i tråden.

 

Svelging føler jeg er enten liker/liker ikke. Når det kommer til sex burde en ikke "overtale" partner til å gjøre noen ting som helst.

Det burde være et rungende JA fra første stund, eller at han/hun selv tar initiativ til å teste ut noe som tidligere har vært uaktuelt.

 

Selv er jeg glad i både suging og svelging. Det tenner meg, og med lysten på plass blir det også en awesome opplevelse for partner.

Så det er ikke det at jeg fraråder dere å prøve. Men vær sikker på at hun har sagt ja til dette like mye for sin egen del som for din.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...