Gå til innhold

Mann skutt 6 ganger av politiet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne videoen på nettet, og lurte på om det er bare jeg som synes at dette er mord, rett og slett.

 

NB: KAN INNEHOLDE SCENER SOM IKKE EGNER SEG FOR ALLE, TENK OVER OM DU VIL SE AT EN MANN BLIR SKUTT NED FØR DU GJØR DET.

 

 

 

 

Håper jeg traff rett forum for denne.

 

Helt klar overreaksjon fra politiet, fyren trekker seg etterhvert unna og da bør de stoppe ilden. Ser også ut som andremann trekker pistol og skyter. Det er for dårlig.

 

Samtidig en ganske forståelig reaksjon når en fyr kommer etter deg med øks. Jeg mener fyren kan skylde seg selv, men samtidig at man må kunne forvente bedre fra politiet.

 

edit. Tar forresten forbehold om at jeg ikke har fått med meg hele saken og kun uttaler meg på grunnlag av det lille jeg så.

Endret av herzeleid
  • Liker 7
Lenke til kommentar

''the taser was ineffective''.. Ikke rart når du skyter den på fjeset til mistenkte?? Nå er jeg ingen ''ekspert'', men mener å tro at man skal sikte på brystet av en grunn?

Hvorfor ikke skyte den mistenkte i skulderen, benet eller begge deler? Hvorfor skyte for å drepe?

 

Det virker så.. amatøraktig, men sånn blir det når de kun trenger å gå på politiskole i 6 måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

''the taser was ineffective''.. Ikke rart når du skyter den på fjeset til mistenkte?? Nå er jeg ingen ''ekspert'', men mener å tro at man skal sikte på brystet av en grunn?

Hvorfor ikke skyte den mistenkte i skulderen, benet eller begge deler? Hvorfor skyte for å drepe?

 

Det virker så.. amatøraktig, men sånn blir det når de kun trenger å gå på politiskole i 6 måneder.

 

Tror ikke varigheten politiskolen er det største problemet her. Problemet her er at de er amerikanere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sånne situasjoner er et argument for hvorfor politifolk flest ikke bør være bevæpnet til vanlig. Så slipper de å å få liv på samvittigheten unødvendig. Dette var en truende situasjon, men ikke kritisk, så langt vi kan se av videoen. (Så kan det ha vært noe vi ikke så, men det er det jo ikke så lett å mene noe om...)

 

Geir :)

Han hever øksen til hugg mot politimann. Det kunne fort ha blitt kritisk.

Gjerningsmannen er bevæpnet, da er det i mine øyne helt riktig at også politiet skal være det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker dere terrorsaken i London?

Der var det en stakkers uskyldig Brasilianer som befant seg på undergrunnen på feil tidspunkt.

Han ble pepret med en hel del skudd mener det var over 60 av en gruppe politifolk.

 

Etterpå ble saken først dysset ned deretter beklaget og senere glemt raskest mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

''the taser was ineffective''.. Ikke rart når du skyter den på fjeset til mistenkte?? Nå er jeg ingen ''ekspert'', men mener å tro at man skal sikte på brystet av en grunn?

Hvorfor ikke skyte den mistenkte i skulderen, benet eller begge deler? Hvorfor skyte for å drepe?

 

Det virker så.. amatøraktig, men sånn blir det når de kun trenger å gå på politiskole i 6 måneder.

 

Om en øksemann gikk til anngrep på makkeren min med øks og jeg stod med en pistol ville jeg siktet på bryst og mage jeg og. Hadde ikke satset makkerns liv på at jeg traff en arm eller ett ben i bevegelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...