Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel eg har testet flere spel. Feks assasin creed. Og den er helt fin. Men Wow har problem, skjermen begynner å få rare pixler som forandrer farge, til slutt låser skjermen seg. Eneste eg kan gjøre er å tabbe ut og gå til oppgave behandling og slå av wow.

 

Så tingen er at andre spel kjører fint med overklokken. Wow har problemer.

Lenke til kommentar

Vel eg har testet core: 1125 memory: 1575 strøm%: 20. - core: 1025 memory: Defult strøm%: 20. Altså har brukt små endringer og fekk problem i wow. No har eg tatt overklokken på CPU til 4,2 så skal teste ut korleis det blir når eg overklokker GPU. Om det kan hjelpe. Kjørte memtest 86 sidan eg hadde litt prblemer med memory i starten. Tok tid før eg fekk fart på skjermen. Når eg skrudde på pcen hørte eg pcen gå men skjermen fekk ikkje signal. Så etter litt endring og tørking av støv på rammen fungerte det til slutt. Samtidig reseta eg biosen etc.

Lenke til kommentar

Begynner å få stabile overklokk no, har gjort 2 endringer. Oppdatert wow og tatt ned CPU OC til 4.3.

Så OC ser ut til å fungere så lenge. Men eg får den dere coil whine some andre snakket om. Så blir sikkert 670 på meg. :/

 

GTX670 referanse har veldig mye coil whine, les sweclocker, og da må du satse på produsentdesignede kort som Asus DCII, MSI lightning etc. Hadde tatt et 7970 fra en av disse versjonene fremfor 670 alle dager i uken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...