Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

 

Uskyldig og uskyldig.. fru Blom! Her er det folk som har registrert seg med fullt navn, korrekt epost-adresse, og som det ikke var nok så må man bruke mobilen sin for å få aktivert kontoen sin. Da handler det ikke lengre om uskyldighet, men fullt overlegg.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

 

Uskyldig og uskyldig.. fru Blom! Her er det folk som har registrert seg med fullt navn, korrekt epost-adresse, og som det ikke var nok så må man bruke mobilen sin for å få aktivert kontoen sin. Da handler det ikke lengre om uskyldighet, men fullt overlegg.. ;)

 

Poenget er at det er mange på den siden som ikke har gjort noe ulovlig, og de fortjener ikke å bli blottlagt så alle kan se det på internett. Om du skjønner det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

 

Uskyldig og uskyldig.. fru Blom! Her er det folk som har registrert seg med fullt navn, korrekt epost-adresse, og som det ikke var nok så må man bruke mobilen sin for å få aktivert kontoen sin. Da handler det ikke lengre om uskyldighet, men fullt overlegg.. ;)

Så det du sier er at om gitt person har gjort noe ulovlig så er det fri bane for oss andre å gjøre hva vi vil mot personen?

 

Hørtes ut som starten på anarki for meg.

Lenke til kommentar

Hemmelig.com ligner ganske mye på deiligst.no, men uten alt maset og en mer diskret profil. Deiligst.no handler heller ikke om kjøp og salg av seksuelle tjenester, men det foregår likevel.

 

Jeg har hatt bruker på begge sidene, og de er igrunn like snuskete begge to. Men hemmelig er jo litt mer konsentrert da.

 

Hva mener dere om deiligst.no hadde blitt hacket? De krever også e-post og mobilnummer for aktivering husker jeg rett.

Lenke til kommentar

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

 

Uskyldig og uskyldig.. fru Blom! Her er det folk som har registrert seg med fullt navn, korrekt epost-adresse, og som det ikke var nok så må man bruke mobilen sin for å få aktivert kontoen sin. Da handler det ikke lengre om uskyldighet, men fullt overlegg.. ;)

 

 

Det eneste de er skyldig i er å registrere seg på nettstedet.

 

Det å være klønete med nettvett er ingen grunn til at folk bør henges ut. Det blir litt som å si at hvis man glemmer å låse ytterdøren så fortjener man å bli rundstjålet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

 

Uskyldig og uskyldig.. fru Blom! Her er det folk som har registrert seg med fullt navn, korrekt epost-adresse, og som det ikke var nok så må man bruke mobilen sin for å få aktivert kontoen sin. Da handler det ikke lengre om uskyldighet, men fullt overlegg.. ;)

 

Flere har kommenter dette utsagnet, men det er så hårreisende, at det kan godt gjøres en gang til.

 

Det er uskyldige mennesker. Titusener av dem. De fleste har aldri gjort noe i nærheten av ulovlig på den siden. En andel meldinger vil nok tilsynelatende se ut som avtale om prostitusjon, men hvem vet hvilke avtaler som ble gjennomfør og hvilke som i det hele tatt hadde intensjoner om å gjennomføre noe som helst? Folk gjør mye rart for spenningen sin del, selv å kontakte prostituerte for info uten å mene noe med det. Eller leke prostituert for å se på responsen. Så i lovens forstand er ALLE der inne uskyldige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Var det ikke en liten "hackegruppe" som stjal databassene og la ut fulle-navn på alle som var registrert der?

 

I så har jeg en kompis som lagde en bruker der for noen år tilbake. Årene har gått, han har fått seg kone, et lite barn på 2år og ja, det var et perfekt liv. Så ble disse navnene lagt ut på nettet, så konen til kompisen min skulle bare sjekke om navnet hans sto på lista. Desverre for min venns skyld, ble konen hans sur på han, og ba han ligge vekke en dag og tenke over hva han har gjort..

 

Stakkar fyr, sier jeg bare :D

Lenke til kommentar

Hemmelig.com er en kontaktside.

Media melder at det foregår prostitusjon på siden.

Navnene blir "offentligjort", og plutselig er alle som er registrert på siden horebukker.

 

Rimelig tankeløst å publisere denne navnelisten, mange uskyldige som nå plutselig er sexkjøpere.

 

Synes uansett at det er polititets sak å finne ut av hvem som kjøper sex eller ei. Du og jeg har ingenting med dette å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er synd at denne listen er blitt offentligjort, de meldte de seg på i den tro om at de var anonyme. Greit nok med "den som er med på leken, den må tåle steken", men mange kommer til å bli urettferdig stemplet som horekunder.

 

Synes det også er litt provoserende å gå gjennom innleggende på det andre forumet som det ble linket til, maken til ufølsomme kvinnfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er synd at denne listen er blitt offentligjort, de meldte de seg på i den tro om at de var anonyme. Greit nok med "den som er med på leken, den må tåle steken", men mange kommer til å bli urettferdig stemplet som horekunder.

 

Synes det også er litt provoserende å gå gjennom innleggende på det andre forumet som det ble linket til, maken til ufølsomme kvinnfolk.

Men på en annen side er det nok fint for de som ikke vil være sammen med noen som har vært utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...