Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si, virker som at for de aller fleste vil ikke dette være et problem, har man ikke gjort noe galt så skal det være relativt enkelt å forklare eller finne en dum løygn eller unnskyldning på hvorfor man har bruker der. Men skal sies at kvinnfolk kan være relativt like firekantet som en kvadratisk boks fra en mattebok man finner på barneskolen.

 

Selvfølgelig, har man lagt ut noen ekstremt personlige meldinger over chat så kan det bli litt flaut og pinglig for noen mennsesker selv om man ikke har gjort noe dirkete feil.

 

Men om man faktisk er i et forhold, har en familie, og har hatt disse samtalene med andre, noe som jeg vil si er feil, så kan dem så og si takke seg selv.

 

Personlig er jeg glad for at jeg ALDRI blir en bruker på noen steder man trenger telefonnummer. Eller annen uviktig teit personlig informasjon som egentlig ikke nettstedet trenger.

 

Jeg viser mest hensyn til di som faktisk ikke har gjort noe ulovelig eller feil, men heller bare liker litt kinky chatting. Som fort kan få en litt flau fremtid, og over juletider.

 

Men etter å ha lest rundt på nettet så er jeg mest irritert over dem som nesten mener disse unge guttene fortjener trusselene av disse krimialegjengene.

 

OT: Og hva som irriterer meg enda mere er forum som ikke har limit på hvor lang en signatur skal være!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Når du sier "De risikerer og ødelegge livene til folk." tenker du da på de som også har gjort noe ulovelig/utro? Eller tenker du hovedsaklig/kun på de som ikke har gjort noe feil?  

Endret av ANONIII
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Å, har de ødelagt livet til de stakkars drapstruende hallikene?

 

Isåfall :thumbup:

Endret av Scorpion88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Å, har de ødelagt livet til de stakkars drapstruende hallikene?

 

Isåfall :thumbup:

[troll]Pfft. Så fort de onde hackerne er bak lås og slå så bare importerer de flere damer østenifra og tjener det fort inn igjen. Kjenner jeg norge rett så får de vel erstatning for tapt inntekt også.[/troll]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Når du sier "De risikerer og ødelegge livene til folk." tenker du da på de som også har gjort noe ulovelig/utro? Eller tenker du hovedsaklig/kun på de som ikke har gjort noe feil?  

Det gjelder vel egentlig begge deler.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Å, har de ødelagt livet til de stakkars drapstruende hallikene?

 

Isåfall :thumbup:

[troll]Pfft. Så fort de onde hackerne er bak lås og slå så bare importerer de flere damer østenifra og tjener det fort inn igjen. Kjenner jeg norge rett så får de vel erstatning for tapt inntekt også.[/troll]

Hvis det bare er så enkelt, hvorfor drapstruer de da?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Når du sier "De risikerer og ødelegge livene til folk." tenker du da på de som også har gjort noe ulovelig/utro? Eller tenker du hovedsaklig/kun på de som ikke har gjort noe feil?

Det gjelder vel egentlig begge deler.

 

 

Ja, man har jo uansett sympati ovenfor personer som har det vanskelig eller vondt, spørsmål blir vel om disse som faktisk har vært utro, eller brutt den norske låv fortjener å miste kona?  Eller er det hva man ikke vet har man ikke vondt av? Og det hadde vært bedre om hva disse folkene har gjort, driver med hadde forblitt hemmelig?    

Lenke til kommentar

 

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Når du sier "De risikerer og ødelegge livene til folk." tenker du da på de som også har gjort noe ulovelig/utro? Eller tenker du hovedsaklig/kun på de som ikke har gjort noe feil?

Det gjelder vel egentlig begge deler.

 

 

 

Ja, man har jo uansett sympati ovenfor personer som har det vanskelig eller vondt, spørsmål blir vel om disse som faktisk har vært utro, eller brutt den norske låv fortjener å miste kona?  Eller er det hva man ikke vet har man ikke vondt av? Og det hadde vært bedre om hva disse folkene har gjort, driver med hadde forblitt hemmelig?    

Jeg tenker at det ikke er min sak å dømme disse.

Tenk deg en fyr som var skikkelig langt nede. Ekteskapet hang i en tynn snor. Alt var jævlig liksom. Og så gjorde han en feil og traff ei på nettet han hadde sex med. Men han innså at det var en feil og angret. De begynte i familieterapi. Alt ble bedre. De fikk kanskje nye barn.

Og så... seks år seinere avsløres det at han var utro den gangen. Fortjener virkelig familien hans å ødelegges av den grunn? Fortjener den hyptotetiske femåringen å vokse opp med foreldre som krangler og hater hverandre osv.?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er jo ikke snakk om kun folk som har familie. Det er også snakk om folk som har en karriere og venner som vil oppleve dette som veldig uheldig.

Leste et sted at noen hadde hentet inn noen til trekant, hvorfor skal deres omgangskrets få vite om dette?

 

Jeg er absolutt ikke for utroskap, jeg håper at folk er tro mot sine løfter, men de som ikke er så heldige å ha noen de har knyttet bånd med synes jeg burde få ha muligheten til å tilfredstille sine lyster.

 

Jeg kommer aldri til å se poenget med å løslate disse listene. Om kona/mannen din er utro, vil du at en gjeng svette 15-20 åringer skal fortelle deg om det, eller vil du at han/hun selv skal være oppriktig å gjøre det?

Lenke til kommentar

 

Team Appunity? Nå dette er nok skumle mektige folk som påstår at de er sentrale i Anonymous (ironisk, right?)

Ser virkelig ikke poenget med å publisere listen. De risikerer og ødelegge livene til folk. :thumbdown:

Når du sier "De risikerer og ødelegge livene til folk." tenker du da på de som også har gjort noe ulovelig/utro? Eller tenker du hovedsaklig/kun på de som ikke har gjort noe feil?

Det gjelder vel egentlig begge deler.

 

 

 

Ja, man har jo uansett sympati ovenfor personer som har det vanskelig eller vondt, spørsmål blir vel om disse som faktisk har vært utro, eller brutt den norske låv fortjener å miste kona?  Eller er det hva man ikke vet har man ikke vondt av? Og det hadde vært bedre om hva disse folkene har gjort, driver med hadde forblitt hemmelig?    

Jeg tenker at det ikke er min sak å dømme disse.

Tenk deg en fyr som var skikkelig langt nede. Ekteskapet hang i en tynn snor. Alt var jævlig liksom. Og så gjorde han en feil og traff ei på nettet han hadde sex med. Men han innså at det var en feil og angret. De begynte i familieterapi. Alt ble bedre. De fikk kanskje nye barn.

Og så... seks år seinere avsløres det at han var utro den gangen. Fortjener virkelig familien hans å ødelegges av den grunn? Fortjener den hyptotetiske femåringen å vokse opp med foreldre som krangler og hater hverandre osv.?

Fortjener familien å leve i en løgn da? Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

Det er jo ikke snakk om kun folk som har familie. Det er også snakk om folk som har en karriere og venner som vil oppleve dette som veldig uheldig.

Leste et sted at noen hadde hentet inn noen til trekant, hvorfor skal deres omgangskrets få vite om dette?

 

Jeg er absolutt ikke for utroskap, jeg håper at folk er tro mot sine løfter, men de som ikke er så heldige å ha noen de har knyttet bånd med synes jeg burde få ha muligheten til å tilfredstille sine lyster.

 

Jeg kommer aldri til å se poenget med å løslate disse listene. Om kona/mannen din er utro, vil du at en gjeng svette 15-20 åringer skal fortelle deg om det, eller vil du at han/hun selv skal være oppriktig å gjøre det?

 

Ja, og det er nettopp dette tema som er så interesant også, vil man egentlig vite om mann eller kona har vært utro, vis ja, under hvilke premisser vil man få vite det? Er det bedre for akkurat denne personen at han/hun får vite det igjennom en stor sak som dette, eller burde det heller forblitt en hemmelighet?

 

Selvfølgelig er det synd, og urettferdig når det kommer til personene som faktisk ikke har gjort noe galt. Som du har tidligere nevnt med denne trekanten, så skal jo egentlig ikke dette ut, dette er en privatsak som skulle ha forblitt en privatsak, hvor dem rett å slett er uheldige.

 

Mitt problem med denne saken er at det er dobbel moral i hytt og gevær, hvor jeg mener at noen muligens fortjener det, mens andre er dirkete uheldige. Og da, er det mulig å se det positive i denne saken, eller vil det negative overveie det positive, om det er noe positivt i det hele tatt?

 

Har jo selv hatt samtaler med venner, trenger ikke engang å være sex-relatert, kansje ikke på hemmelig.com, men f.esk msn, hadde jo selv lite likt at disse hadde blitt publisert til verden, selv om jeg ikke har gjort noe feil. Nettopp fordi dem er private samtaler.

Lenke til kommentar

 

Fortjener familien å leve i en løgn da?

Alle familier lever til en hver tid i en løgn i større eller mindre grad. JEg synes det er bedre å se på konsekvensene.

 

Så du ville ikke vite noe om noen skulle oppdage at noen var utro mot deg?

Så absolutt ikke. Jeg har sagt det til dama at om hu er utro så aldri fortell meg til. Og aldri vær så teit at du kan bli tatt av andre. For jeg vil ikke vite det. Så lenge jeg ikke vet det så lever jeg lykkelig i den tro at hu ikke er utro.

JEg vil ikke miste all den tillitten jeg har til henne.

Lenke til kommentar

 

Fortjener familien å leve i en løgn da?

Alle familier lever til en hver tid i en løgn i større eller mindre grad. JEg synes det er bedre å se på konsekvensene.

 

Så du ville ikke vite noe om noen skulle oppdage at noen var utro mot deg?

Så absolutt ikke. Jeg har sagt det til dama at om hu er utro så aldri fortell meg til. Og aldri vær så teit at du kan bli tatt av andre. For jeg vil ikke vite det. Så lenge jeg ikke vet det så lever jeg lykkelig i den tro at hu ikke er utro.

JEg vil ikke miste all den tillitten jeg har til henne.

Ok, hver sin smak.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...