Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og ser gjennom databasen nå, fant meg selv. :p

 

Fant også nesten med en gang en uheldig kar som hadde registrert seg med firmaets epost og mobilnummer...

 

Er nok mange som river seg i håret nå.

 

Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord?

Endret av cptCory
Lenke til kommentar

Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord?

 

 

Søk på "md5 decrypt" , der er mange dekrypteringsider med mange ulike ordlister som den går gjennom og sjekker om den får en match på ditt hashet passord.

 

Derfor er det lurt å bruke passord med mange ulike tegn: Mdaae%235SdfB , da det er vanskeligere å finne ut passordet ditt ved hjelp av slike sider. Det er ikke umulig for de, men om ordlistene hadde hatt "alle mulige" kombinasjoner inne i listen hadde den vært enormt stor og tatt lang tid og gått gjennom.

Lenke til kommentar

Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord?

 

 

Søk på "md5 decrypt" , der er mange dekrypteringsider med mange ulike ordlister som den går gjennom og sjekker om den får en match på ditt hashet passord.

 

Derfor er det lurt å bruke passord med mange ulike tegn: Mdaae%235SdfB , da det er vanskeligere å finne ut passordet ditt ved hjelp av slike sider. Det er ikke umulig for de, men om ordlistene hadde hatt "alle mulige" kombinasjoner inne i listen hadde den vært enormt stor og tatt lang tid og gått gjennom.

 

Hmmm... finner ingen side som klarer den, det er vel en bra ting da mine andre passord er like "avansert" sammensatt.

Lenke til kommentar

Å satan. Alle er registert med telefonnummer. Dette blir det faen meg kaos ut av når de publiserer meldingdatabasen. Herregud så pinlig for de berørte!

 

Stakk innom siden etter at db reklamerte for de , og der var det MYE skitt og grovhet på det høeste nivået. Det er hva de får ^^

Lenke til kommentar

Takk for at dere hjelper hackergruppen med å spre dette videre. Akkurat nå er ikke Diskusjon.no noe bedre enn tabloidavisene, og heller bensin i bålet.

 

Forsvarer heller ikke de menneskene i den lista, konsekvensene av handlingene får man bare godta, men istedefor å gjøre det verre, kunne de som er gode på dette gjøre det litt vanskeligere for den gruppa å gjøre enda mer skade.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har rapportert alle som la ut link. Burde ikke legges ut!!

Så vi kan altså finne deg i lista?

Just saying, først forsvarer du siden og så rapporterer du alt som lever og går som linker til denne.

 

Slik min tolkning er av retningslinjene bryter du mer av linjene bare ved å oppfordre til rapportering i tråden, enn de som faktisk linker til informasjon som ligger fritt på nettet som ikke jeg kan forstå at bryter med retningslinjene.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...