Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
..men mange kommer til å bli urettferdig stemplet som horekunder..

 

 

Det er jo ingen som har anklaget noen for å være horekunder, men det er åpenbart at det er noen nå som har problemer på hjemmefronten vedr. utroskap.. Så jeg skjønner ikke helt argumentasjonen som brukes her inne; stakkars folk nå har ufortjent fått stempelet som «horekunde». De har faktisk selv registrert seg på en nettside som reklamerer for; dating, utroskap & prostitusjon.

Lenke til kommentar

Så jeg skjønner ikke helt argumentasjonen som brukes her inne; stakkars folk nå har ufortjent fått stempelet som «horekunde».

Selv om noen av de registrerte var gift/i forhold, betyr det ikke at alle var det. Det betyr heller ikke at alle registrerte har hatt avtalt møter mot betaling. Derfor er det feil å gi alle registrerte «horekunde»-stempelet.

 

 

De har faktisk selv registrert seg på en nettside som reklamerer for; dating, utroskap & prostitusjon.

Kilde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@runar

 

Da får du lese litt på meldingsinnholdet til brukerne på nettstedet, og ikke for å bryte noen regler, eller «støte» noen her inne, så får du søke etter den databasen på nett selv.. ;)

Lenke til kommentar

Javel..

 

http://web.archive.o.../site/index.php

 

Tolk det dithen du vil, men det er ikke vanskelig å forstå hva denne siden utgir seg for å være.. wink.gif

 

 

Jeg ser en nettside der man kan avtale sextreff. Enkelte annonser var nok relatert til prostitusjon, og noen til treff mellom folk som var i forhold. Men veldig mange var single mennesker som ønsket å komme i kontakt med andre single mennesker for å ha sex. Hva er galt med dette? Det er det samme som skjer på byen hver helg.

Endret av Tech12
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da får du lese litt på meldingsinnholdet til brukerne på nettstedet, og ikke for å bryte noen regler, eller «støte» noen her inne, så får du søke etter den databasen på nett selv.. ;)

Hva har innholdet i meldinger mellom brukere å gjøre med hva nettstedet «reklamerer» for?

 

 

Med et minimum av fantasi, så skjønner du hva nettstedet er ment for. Så man trenger ikke å gjøre seg selv dum, ved å late som at man ikke skjønner hensikten her.. det blir bare for dumt.. :roll:

Lenke til kommentar

Med et minimum av fantasi, så skjønner du hva nettstedet er ment for. Så man trenger ikke å gjøre seg selv dum, ved å late som at man ikke skjønner hensikten her.. det blir bare for dumt.. :roll:

 

Så du benekter at nettstedet har blitt brukt av single mennesker som ønsker uforpliktende sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Så du benekter at nettstedet har blitt brukt av single mennesker som ønsker uforpliktende sex?

 

Jeg har ingen tanker om det, i den ene eller andre veien.. :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...