Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært på IKEA, så gyllen mulighet mot Åsane. Å stampe i kø til Sotra blir også superkjekt! For ikke å glemme de nye flotte stedene vi får se. Levanger, Strømmen og Grimstad gleder jeg meg spesielt til. Vi skal til og med en tur til Trondheim hvor både og hjemmefans hater RBK! Det blir fest det!

 

 

 

 

 

Vi vinnar serien neste år!

 

 

Vi sees på motsatt banehalvdel i Fredrikstad ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

VIF-Godset i første serierunde og Godset-VIF i siste serierunde. Ser ikke helt logikken bak det, men ok. Ble i hvert fall hjemmekamp dagen før dagen.

 

Ellers er det kjipt at Kongshavn ikke fikk sjansen. Var knallgod sommeren 2013, fikk skryt av Rodgers etter at Liverpool var på besøk og scoret også et viktig mål mot Viking (som ble kåret til årets VIF-mål). Kongshavn > Langer.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke mange 16 mai 2015. Ser ikke for meg at Mjøndalen blir ett stort trekkplaster.

 

Fant ut nå at 16. Mai-kampen jeg tenkte på er VIF-TIL i 2013, som trakk meget få tilskuere. Og i og med at de allerede har blitt "straffet" med bortekamp i 2014, er det vel greit at de får sjansen igjen.

Hvem har dere 16 mai?

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Stygge drakter. Eller, det er vel mer det at det ser ut som S&M-klær som er stygt. Enda godt det er Brann som skal bære dem :)

 

Apropos 16. mai-kamper er det en liten skandale av de sender Mjøndalen til Oslo og Aalesund til Drammen. Jeg mener, programmet er jo skreddersydd av forbundet, og både Mjøndalen og Strømsgodset har ytret ønsker om å møtes 16. mai.

 

Nå blir VIF straffet med et lag som trekker lite tilskuere, mens vi i Drammen får fuckings Aalesund. De kunne i det minste latt VIF få Aalesund og sendt Mjøndalen til Drammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...