Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde du tilgitt meg?


Anbefalte innlegg

esss, han hadde vell ikke grunn til å bli sur med mindre han hadde noe å skjule.

Jeg blir rimelig sur hvis noen snoker i noe som er mitt. Om det er PC'n, mobilen, private brev osv. spiller liten eller ingen rolle. Selv om jeg ikke nødvendigvis har noe å skjule så er det en prinsippsak.

 

 

Nå er ikkje din partner akkurat ken som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

esss, han hadde vell ikke grunn til å bli sur med mindre han hadde noe å skjule.

Jeg blir rimelig sur hvis noen snoker i noe som er mitt. Om det er PC'n, mobilen, private brev osv. spiller liten eller ingen rolle. Selv om jeg ikke nødvendigvis har noe å skjule så er det en prinsippsak.

 

 

Nå er ikkje din partner akkurat ken som helst.

Gjelder også for min parner. Privatlivet skal respekteres, selv om man er i et forhold.

Lenke til kommentar

Han her er ikke noe å samle på, han har ikke samme følelser for deg som du har for han. ikke kast mer vekk mer tid på han....

 

Javel? Får jeg høre en begrunnelse på hvorfor du tror dette?

 

hadde han vært interisert så hadde han ikke holdt på på den måten med meldinger som han ikke svarer på osv.

Den gang for 12 år siden da jeg ble sammen med min fru, sende vi begge mld ofte om alt og ingenting, og begge svarte på dem, så å si med en gang.

Han overser jo deg, orker ikke svare mld og orker ikke være sammen med deg rett før han skulle være vekke en uke?.

Er man interisert så vil man være ilag mest mulig, har respekt for hverander og man svarer på mld, for vis man er da interisert så er ikke mld mass men kjekt å få.

Bare mitt synspunkt da....

Lenke til kommentar

Syns du skal slutte å være søt å snill. Hadde det der vært gubben min og han hadde vært sur i flere dager for noe så lite, hadde han hørt det. Ikke snakk om at kjæresten min får være grinete og snurt over lengre tid pga det der, fins grenser over hvor barnslig en skal være.

 

Tror du bare må gi tilbake slik som han, vis liten interesse og ikke bry deg.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Det går jo ikke akkurat godt nå og det må da finnes grenser hva hun skal finne seg i.

 

 

Kan jo bare si til han at nå er hun lei, når han vil prate så kan han ringe, og bare la han være fram til det skjer. Nå virker det som om han bare skal holde henne på pinebenken

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Det syntes jeg hørtes ut som en bedre løsning. Dersom han virkelig er så sur så må han saktens meg kunne snakke for seg og fortelle henne hva han føler også. Det blir ikke bedre av at han bare går og er sur.

 

Trådstarter bør ta seg en prat med kjæresten sin og si at de bør løse problemet som voksne mennesker og komme seg over denne saken. For en filleting å skulle krangle i dagesvis over. Jeg har hørt om skilsmisser som har gått raskere.

Lenke til kommentar

Syns du skal slutte å være søt å snill. Hadde det der vært gubben min og han hadde vært sur i flere dager for noe så lite, hadde han hørt det. Ikke snakk om at kjæresten min får være grinete og snurt over lengre tid pga det der, fins grenser over hvor barnslig en skal være.

 

Tror du bare må gi tilbake slik som han, vis liten interesse og ikke bry deg.

 

Du er kanskje ikke klar over det, men kjæresten hennes kan få henne dømt for dette forholdet. Og det er faktisk et forholdsvis alvorlig lovbrudd OP har begått - bare sånn at du er klar over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et par av dere har nok misforstått litt. Vi krangler ikke. Han var gretten og sur, oppfører seg bare litt annerledes nå. Og så unngikk han å være med meg.

 

Vi har ikke hengt siden onsdag. Vi så hverandre i en halvtime på fredag, fikk ikke sett han i dag heller og nå har han dratt. Han "hadde ikke tid" til å komme innom en liten tur for å si hadet og gi meg et kyss..

 

Tidligere i dag kommenterte han i tilegg det nye profilbilde av den ganske pene venninnen sin (som var grunnen til at jeg sjekket). Dette før han tok kontakt med meg for dagen. Og i går sa jeg at han kunne komme å sove hos meg etter han var ferdig på vakt.. Men det ville han ikke. Og han sendte ikke god nattmelding.

 

Men siste meldingen i dag skrev han "glad i deg:)". Rart jeg er forvirret. Aner ikke hvor jeg har fyren.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Utifra siste innlegg, så høres han ikke ut som han er veldig glad i deg muligens.

Han er slik han er og det å ha en venninnes bilde som profil høres rart ut for meg. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg startet å leve livet som om han ikke eksisterte. (utenom sex med andre inntil videre). På meg høres det ikke ut som dere passer sammen i det hele tatt, så det at du kan finne trøst og noe å leve for utenom tror jeg kan være lurt.

 

Å ha en partner man ikke kan vite hvor man har sliter veldig og jeg personlig hadde aldri giddet det.

Lenke til kommentar

Utifra siste innlegg, så høres han ikke ut som han er veldig glad i deg muligens.

Han er slik han er og det å ha en venninnes bilde som profil høres rart ut for meg.

 

Han har ikke venninnen som profilbilde.. Han kommenterte hennes bilde på hennes profil!

 

Jeg tror jeg gjør lurt i det du sier. Er bare så fryktelig vanskelig:( og jeg har det allerede vanskelig med meg selv. Jeg orker ikke ha sorg igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...