Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde du tilgitt meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper så inderlig han setter pris på at jeg var ærlig om det.

 

Dette er en vanlig feil, som jeg også har tatt meg selv i å begå ved tidligere anledninger.

 

Du begår et tillitsbrudd, eller gjør en "uærlig handling".

Etterpå forventer du en slags anerkjennelse for din ærlighet?

 

Tilståelsen bøter ikke for handlingen.

 

Nå synes jeg ikke din handling var noe veldig ille. Jeg hadde tilgitt deg.

Med tanke på hvordan dagens samfunn ødelegger alt som heter selvtillit og selvsikkerhet vil jeg(nesten) ikke si at det var din skyld en gang.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Fordi eksen oppførte seg på akkurat samme måte rett før han slo opp. Jeg er forelsket, og hvis du kanskje ikke allerede har merket det så gjør forelskelse noe med en person. Noen går det hardere over enn andre og for meg så gjør det det. Når sånne ting skjer har jeg vanskelig for å klare å tenke på andre ting. Jeg er en følelses person som har blitt såret en gang for mye.

 

Jeg er 21 og han 22.

 

Han svarte forresten ikke på meld før 5 timer etter. Når jeg så svarer og sier god natt svarer han ikke da heller. Noe sier meg at han ikke kommer til å ta kontakt i dag.

Lenke til kommentar
Noen går det hardere over enn andre og for meg så gjør det det. Når sånne ting skjer har jeg vanskelig for å klare å tenke på andre ting. Jeg er en følelses person som har blitt såret en gang for mye.

 

Men så virker det som du gjør samme feil om igjen også da. Lar kontakt utvikle seg til forelskelse og så tar det over hele ditt liv - du klarer ikke å tenke på annet. Som sagt før, skaff det noe annet av verdi i livet og ikke la typene være hele ditt liv, men bare en del av det.

 

Så bør du muligens gå for andre typer enn hva du gjør, for den typen menn du går etter gjør ikke livet ditt enklere tydeligvis. Får et inntrykk av at det er 'pikenes jens' typer du går etter, mens du egentlig trenger en snill og stabil type med litt verdier. Kanskje ikke så spennende, men over tid langt bedre.

Får en assosiasjon til cannabis, leve livet, prøve å finne seg selv type følelse av avataren din, og kobler det til folk du henger med. Kanskje se litt utenfor kjente omgivelser og finne verdier og folk som er litt mer stabile? (tar sikkert feil?, men å søke andre miljøer er kanskje uansett en ide, ettersom du ender opp med samme type fyrer?)

Lenke til kommentar

Det som er rart er at alle jeg har vært sammen med har vært veldig forskjellig. For å forklare de på en enkel måte: Han første var pikenes jens, som du sa. Han andre var rocker/gamer, han tredje var treningskar (mye muskler, ikke direkte boler). Og han siste her nå.. trodde jeg.. var en vanlig og veldig snill gutt. Politi og interresse i kampsport..

 

Så jeg velger ikke samme personer, de er veldig annerledes i personlighet og alt. og jeg har vært i mange forskjellige "omgivelser".

 

Jeg hører om forhold som krangler tre ganger så mye som det vi gjør i forhold til varighet på forholdet..

 

Han har ikke tatt kontakt så langt i dag. Jeg har heller ikke sendt noe meld og har ikke tenkt til det. Men vet ikke helt hva som blir riktig å gjøre...

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Riktige er å la være naturligvis. Du må begynne å se signalene OG reagere deretter, altså se en annen vei og baser livet ditt på at det blir uten han.

 

Krangel/diskusjoner kan være så mangt. Noen forhold er helt rævva og de krangler aldri(eller kan være fullstendig bra), mens andre igjen kan være bare balubaen, men likevel være mer lidenskap. Det er ingen fasit på dette. Kommer helt an på personene og hva man krangler/diskuterer om.

 

Så får du prøve å se an om det er en årsak til at de skyver deg bort. Stemmer det noe av det som har kommet fram i tråd og hvordan skal du endre slik at dette blir bedre osv ...

Hele livet er en læringsprosess og det er bedre at det blir slutt nå enn senere. Ut og lær mer ;)

Lenke til kommentar

I stedet for å lage ny tråd, så bare fortsetter jeg her. Jeg føler jeg trenger litt råd en gang i blant i hva jeg bør gjøre, sånn at jeg ikke gjør noe dumt igjen.

 

 

Nå har det altså gått ca 2 uker siden jeg sjekket facebooken hans. Greit han var sur og det gikk over.. tror jeg..

 

Men han oppfører seg som om han ikke er forelsket i meg lenger. Han sier fine ting på meldinger, men det faller ikke gjennom. Han vil rett og slett ikke være med meg. De som ikke har fått det med seg, så har vi kun vært sammen i opp mot 3,5 mnd.

 

På fredag når han kom hjem, fikk vi tid til å henge et par timer før vi la oss, og han virket ikke suuper giret over å se meg.

 

Lørdag: skulle han på seminar og julebord senere, så jeg fikk ikke vært med han da heller, og det var jo greit nok. Jeg sa han var mer en velkommen til å komme hjem til meg etter julebordet og sove hos meg så vi kunne henge litt før jeg skulle på jobb på søndag. Men nei, midt på natten bestemte han seg for at det ville han ikke. Han sa han kunne "stikke innom" meg på søndag. Men han sendte nattamelding og sa han var "superglad i meg".

 

Søndag: Han tok insj til meldinger og spurte hva jeg gjor på og sånn, vi pratet litt og så spurte jeg om vi skulle henge etter jobb. Men nei, det hadde han ikke tid til, fordi han måtte vaske huset før kollektivsamboeren kom hjem (hun kommer ikke hjem før om én uke) og at han måtte ut til foreldrene og hente noe samt pakke en bag til jobb morgenen etter. Jeg var ferdig på jobb kl 19, og han kunne lett rukket å komme til meg i nitiden. Det høres mye ut det han skulle gjøre, men det tar ikke lang tid når man tenker seg om og han hadde hatt hele dagen på seg til å gjøre dette. Han fåreslo at han kunne komme til meg dagen etter, etter trening.

 

I dag: Om han kommer i dag: han er ferdig kl 21.30. Dvs at han ikke kommer til meg før litt over 22. Da får vi så vidt to timer å henge på til vi må legge oss igjen. Han kunne jo vært med meg før trening? da hadde vi hatt mye mer tid..

 

 

Er ikke det normalt og ville bruke litt mer tid på kjæresten sin, og spesielt etter han har vært borte? han burde jo ha lyst til dette.. ingen av venninnene mine syns det høres "normalt" ut, og ingen har hatt det sånn med sine kjærester. De er så og si sveiset sammen alle sammen og har lyst å henge med hverandre hele tiden! Nå har jeg spurt om han kommer i dag etter trening bare for å få det bekreftet (ca én time siden, og han har ikke svart), men av en eller annen grunn så ligger det en følelse av at han kommer til å avslå i dag igjen, og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg burde jo reagere? Vi har sett hverandre ca 2 dager på to uker....

 

Men da kommer jo spm inn igjen om jeg bare hadde gjort det verre igjen ved å ta det opp og spørre om det er noe som foregår? Skal jeg avvente og se om det fortsetter?

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Igjen så overanalyserer du og prøver å tillegge ham motiver for sine handlinger. Det må du slutte med, rett og slett. Du lager problemer av noe som ikke er et problem. For å snakke for meg selv, jeg er av de som trenger tid for meg selv, selv når jeg har kjæreste. Jeg er veldig glad i mitt eget selskap og blir sprø, hvis jeg ikke får tid for meg selv - og blir angrepet eller må forklare meg hele tiden, hvorfor ditt og hvorfor datt.

 

Du prøver her å bestemme hvor lang tid han trenger på å rydde og vaske leieligheten, samt pakke og stikke ut til foreldrene. Det kan jo hende at han ville ha en liten stund sammen med foreldrene også, når han først var innom dem? Kanskje han var sliten, kanskje han har mye å tenke på? Jeg vet ikke hva slags jobb han har, men selv så er jeg innimellom helt skutt når jeg kommer hjem fra jobb. Slapp av og stol på ham hvis han sier han er "superglad" i deg, i alle fall hvis du bryr deg om ham. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Lol. Ikke vær en whiney bitch. Bare gi faen, latterlig at et forhold settes på prøve over sånne banale ting som det her..Før i tiden skulle det krig og faenskap til for å skille et forhold, og selv da holdt de sammen i tykt og tynt. GET SOME PERSPECTIVE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...