Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde du tilgitt meg?


Anbefalte innlegg

I natt gikk jeg innpå mobilen til typen min og sjekket facen hannes. Det var i hovedsak fordi jeg hadde oversett en samtale som inneholdt mange hjerter med en venninne av han tidligere (mens han var innpå altså). Jeg er sjalu, og denne gangen tok det overhånd.

 

Han merket det og jeg tilsto med en gang. Dette var via meldinger siden han er på jobb nå. Jeg sa til han at det jeg gjor var utilgivelig og et tillitsbrudd og forklarte grunnen. Han svarer meg ikke og har tydeligvis sittet meg litt på pinebenken. Men jeg aner ikke hva jeg skal forvente meg.

 

Jeg håper så inderlig han setter pris på at jeg var ærlig om det. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen og det sa jeg og.

 

Hadde du slått opp over en sånn ting? Hadde du mistet følelser eller sett på det som en bagatell og prøvd å ordne opp i det?

Endret av Nyskjerrigperen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du slått opp over en sånn ting? Hadde du mistet følelser eller sett på det som en bagatell og prøvd å ordne opp i det?

 

 

(nå ønsker jeg ikke svar som "Jeg hadde slått opp med en gang, for en kontrollerende bitch". Jeg vil at du skal sette deg litt inn i det, og se for deg at du var forelsket i henne).

 

Jeg hadde tilgitt det, siden det ser ut som om du var oppriktig og angret, men jeg hadde nok snakket litt om det, siden det tydeligvis var en følelse bak handlingen. Der jeg også hadde forklart om samtalen min med den andre personen for å ordne opp i det. Jeg hadde nok reagert, og gjort ganske annerledes hvis du ikke hadde vært oppriktig.

Lenke til kommentar

Du er ofte helt ute av deg og klarer ikke å konsentrere deg har jeg sett.

Hadde det vært min dame, så hadde det vært en bagatell for meg, men sammen med deg hadde det ikke vært det - For for meg virker det som at hele ditt liv dreier seg om typen og ingenting annet. Jeg hadde blitt kvalt av det.

 

 

Han er ikke hele livet mitt men han betyr mye for meg.. kanskje det er en overdrivelse i det jeg sier. Jeg vet ikke..

 

hvordan kan jeg la vær å kvele han? jeg må jo overbevise han nå at jeg angrer på det?

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

'Kvele' med å la han bety alt - utifra tidligere innlegg fra deg, så kan det virke som du nesten kun lever for han. Greit nok det, men å 'henge oppå' hele tiden og 'kakle' om alt og ingenting blir tungt over tid. Så blir man 'sjekka' som nå med FB, så blir det ennå mer intenst.

 

Du har sagt du angrer - la det være med det, eller er ikke ditt ord å stole på? Ikke gjør saken mer enn hva den er. Ikke gjør en slik stor sak av alt.

Lag en god middag elns til han kommer fra jobb.

Lenke til kommentar

Ja du har vel rett. Det kan virke sånn. Jeg tror jeg bare er blitt litt avhengig av å få hjelp til å analysere via diskusjon.no, haha.

 

Jeg skal la vær å sende mer meldinger nå og vente til han svarer.

Jeg kommer nok ikke til å få vært med han. Vi bor ikke sammen, og han vil nok ikke være med meg nå. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det godt igjen og på en "ikke kvelende måte".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...