Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt om tvillingsim? Treng ikkje to abonnementer då ;)

I tillegg tappar jo hotspot batteriet på mobilen ganske så kjapt. Og det er heller ikkje noko særleg elegant løysing... Heng meg på jvdp eg og ventar på infinity med 3g. Men eg er snart så lei av å vente, at det blir kanskje ein tf300 med 3g.

 

Koster spenn det også :p

 

Edit: vil folk forsatt ha 3G når som 4G/LTE begynner å komme? Samsung er jo ute med en tab støtte for 4G

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

Tok meg selv i å lure ... Hvor får jeg egentlig kjøpt en kabel jeg kan bruke for å koble min TF201 til en TV-skjerm? Hadde vært ideelt for å vise frem filmer og slikt ...

Micro-HDMI til HDMI. Clas Ohlson har den:)

 

Rettelse: Elkjøp har den......

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Hørt om tvillingsim? Treng ikkje to abonnementer då ;)

I tillegg tappar jo hotspot batteriet på mobilen ganske så kjapt. Og det er heller ikkje noko særleg elegant løysing... Heng meg på jvdp eg og ventar på infinity med 3g. Men eg er snart så lei av å vente, at det blir kanskje ein tf300 med 3g.

 

Koster spenn det også :p

 

Edit: vil folk forsatt ha 3G når som 4G/LTE begynner å komme? Samsung er jo ute med en tab støtte for 4G

Eg tenkte vel egentlig på LTE-versjonen, og rekna vel egentlig med at jvdp meinte det også, sjølv om det var ingen av oss som skreiv det :p

Lenke til kommentar

Er det blitt sagt når en infinity-pad med 3G kommer? Begynner å bli lei av å vente nå, kun wifi holder ikke for min del.

 

Har du ikke hotspot på mobilen? Så slipper du ha to abonnmenter med 3G.

 

Joda, jeg har har hotspot på min Sensation. Men som thamule skriver så går det veldig mye batteri når man bruker hotspot. Bruker det innimellom på skolen ettersom skolenettet har filter på det ene og det andre. Når jeg bruker hotspot, har jeg alltid lader koblet til telefonen. Ellers holder den aldri i verden en hel dag ;)

 

Litt av greien er jo at jeg med et 3g-nettbrett bare kan surfe akkurat der jeg vil, uten å tenke på noe wifi. Skal jeg surfe med en pad, via mobilens hotspot, blir det jo i såfall bare i veldig korte seksjoner for å sjekke spesifikke ting. Det er ikke det jeg vil ha, da dropper jeg heller hele nettbrettet ;)

 

Kan du feks tenke deg en biltur fra Oslo til Bergen, med surfing på en pad via mobilens hotspot?! Litt face, litt VG, litt spotify. Litt gaming. Hvor lenge rekker mobilens batteri da? Litt forbi Hønefoss, hvis jeg er heldig, kanskje. Og da sitter jeg igjen med en mobil uten strøm, og et nettbrett som er "ubrukelig" (naturligvis litt overdrevent sagt, men likevel...). Nei, 3G er absolutt tingen.

Endret av jvdp
Lenke til kommentar

Plugg mobilen i bil laderen, case closed :p

 

Neida, ser problemstillingen. Husker jeg så NetCom video hvor de demonstrerte Samasung 8.9 LTE med nedlastinings hastighet på ca. 20 Mbit. Kan være en alternativ til Asus får ræva i gir.

 

Hvis du skulle velge å gå for Samsung fremfor Asus, så vil du miste følgende funskjoner:

 

- Asus tablet med Tegra 3 vil støtte MiraCast (Wifi mirroring) som kommer i løpet av høsten.

 

- Asus tablet ble nettopp Sony sertifisert, dvs den får tilgang til flere store PS titler med tiden som kommer. (http://androidcommunity.com/sony-adds-playstation-mobile-games-support-for-asus-tablets-and-wikipad-20120814/)

 

- Asus er kjappere enn Samsung mtp Android oppdateringer.

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt meg et eksemplar av Asus Transformer Pad Infinity TF700T.

Jeg hadde egentlig mest lyst på den versjonen som kommer med 3G+WiFi, men det ser ikke ut til at den kommer til salgs her til lands.

 

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt følgende utstyr til denne?

  • Bilholder (tenkte å prøve å bruke den til GPS-navigasjon i bilen)
  • Ladestasjon (ikke tastatur-docken)

Lenke til kommentar

 

Dear Valued ASUS Customers,

 

We are pleased to announce that we will be rolling out a major software update for the ASUS Transformer Pad TF300, which will bring Android™ 4.1, Jelly Bean to the device for the first time in North America. In addition to this being the first of our planned Jelly Bean updates for the Transformer Series, we have also added a range of new features, including new power saving options, global file search and several improvements to the pre-installed apps.

 

We will announce Jelly Bean update plans for other Transformer Pad Series devices in the near future, so stay tuned.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke oppdateringen ellers. Hva er det jeg må gjøre da?

 

Må bare prøve.. det spørs hvor i USA du kjøpte den.. det er det som avgjør hvor raskt du får oppdatering:)

 

Har selv en 201 fra NY og får oppdateringer noen dager før de som har en fra Norge:)

 

Har også en 700 som jeg venter i spenning på skal få JB...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...