Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig mest lyst på den versjonen som kommer med 3G+WiFi, men det ser ikke ut til at den kommer til salgs her til lands.

SERIØST?!?! :eek:

Har du lest det nokon plass?

 

Quotar samtidig meg sjølv på dette spørsmålet:

 

Mistar vel hdmi-ut også ved å velge samsung vs asus? Eller har dei nye samsung-bretta dette også?

Har lest litt forskjellig rundt om, og der er mange mangelfulle produktbeskrivelsar rundt omkring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo! Er i ferd med å gå fra iCrap til tf700, og lurer på et par ting.

 

Er det mange apper til tf700 nå? (Spotify, et eller annet office, spill..)

Og, hvordan er bruken sammen med keyboard docken? Kan du bare bruke den på utvalgte apper som office appene eller kan man bruke fks mouse padden rundt om på homescreen så fort man docker tableten?

 

Er det en tablet som kan egne seg til simpelt skolebruk? (IKT)

Endret av Rasskrabbe
Lenke til kommentar

Jeg er litt småirritert. De to andre TF300-brettene vi har i huset får Jellybean, men ikke jeg. Jeg tror muligens at det er fordi jeg har rootet min enhet.

 

Nå driver jeg å flasher stock-ROM i all desperasjon.

 

Flere som har rapportert at de har miste OTA oppdatering etter root'en enheten.

 

Hvordan oppleves TF300 etter JB oppgradering?

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

Hallo! Er i ferd med å gå fra iCrap til tf700, og lurer på et par ting.

 

Er det mange apper til tf700 nå? (Spotify, et eller annet office, spill..)

Og, hvordan er bruken sammen med keyboard docken? Kan du bare bruke den på utvalgte apper som office appene eller kan man bruke fks mouse padden rundt om på homescreen så fort man docker tableten?

 

Er det en tablet som kan egne seg til simpelt skolebruk? (IKT)

 

Jeg vil si det er bregrensa med apper. Polaris Office følger med, alternativet er OfficeSuite, men har jeg ikke testet med dock. Spotify og andre apper fungerer, men kun i portrait modus :/

 

Du kan jo gå inn i Google Play i nettleseren og sortere etter "Staff picks for tablet".

Lenke til kommentar

Hallo! Er i ferd med å gå fra iCrap til tf700, og lurer på et par ting.

 

Er det mange apper til tf700 nå? (Spotify, et eller annet office, spill..)

Og, hvordan er bruken sammen med keyboard docken? Kan du bare bruke den på utvalgte apper som office appene eller kan man bruke fks mouse padden rundt om på homescreen så fort man docker tableten?

 

Er det en tablet som kan egne seg til simpelt skolebruk? (IKT)

 

Jeg vil si det er bregrensa med apper. Polaris Office følger med, alternativet er OfficeSuite, men har jeg ikke testet med dock. Spotify og andre apper fungerer, men kun i portrait modus :/

 

Du kan jo gå inn i Google Play i nettleseren og sortere etter "Staff picks for tablet".

 

Portrettmodusen fikser du med "Orientation Control" som du finner i Play Store.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt småirritert. De to andre TF300-brettene vi har i huset får Jellybean, men ikke jeg. Jeg tror muligens at det er fordi jeg har rootet min enhet.

 

Nå driver jeg å flasher stock-ROM i all desperasjon.

 

Flere som har rapportert at de har miste OTA oppdatering etter root'en enheten.

 

Hvordan oppleves TF300 etter JB oppgradering?

 

Jeg fant ut hva det var. Det er ikke rootingen, men boot unlocking som gjorde det.

 

Så jeg får heller force-oppdatere Jellybean når det kommer, eller installere CM10.

Lenke til kommentar

Say what? Har irritert meg grønn på portrettmodus under Spotify!

Mener å huske jeg har tipset folk om dette her og i andre tråder. Brukt den en god stund nå både på tf201 og Galaxy s3'en. Fungerer meget godt og gjør det den skal! Kan tvinges i alle retninger med alle (som jeg har testet) mulige apps. Veldig nyttig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Say what? Har irritert meg grønn på portrettmodus under Spotify!

Mener å huske jeg har tipset folk om dette her og i andre tråder. Brukt den en god stund nå både på tf201 og Galaxy s3'en. Fungerer meget godt og gjør det den skal! Kan tvinges i alle retninger med alle (som jeg har testet) mulige apps. Veldig nyttig :)

 

Takk for tipset, funker helt herlig!

Lenke til kommentar

Sitter å venter på min TF700T ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749472 )

Noken som har fått sin alt eller?

Ser at komplett satte leveringstiden til 30 september akuratt, men på min ordrebefreftelse på nett står det 28.08, krysser fingerene.

 

Har egentlig lyst til ein med 3g også...

 

Finnes det noken andre tablets som har det eg vil ha?

 

Eg vil ha 1080p oppløysing, 3g, rundt 10". Android seffølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...