Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er den beste musikk-appen for TF201? Litt ambivalent spørsmål kanskje, folk vektlegger forskjellige ting.

Det jeg er ute etter er en app tilpasset brett, og som har de vanlige play/pause/stop/skip frem og tilbake, som reagerer på volum swipe opp/ned, og spoling med swipe høyre/venstre.

I tillegg hadde det vært fint om den kan vise playlist langs en kant samtidig som den spiller, eller evt. ha store ikoner for playlist, EQ, settings osv langs en kant. En visning av spektrum analyzer for musikken er også greit, selv om det kanskje mest bare ser fancy ut. Fint om den også har mulighet for normalize og overlapping mellom låters slutt til start på neste. Alt i alt minner dette om f.eks. winamp, men jeg har ikke funnet noe sånt for android-brett ennå.

Veldig fint om dette kan betjenes på en enkel måte med 1 hånd, og det er ment for bruk i bil.

 

Noen som har funnet noe sånt?

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Har hatt Infinity i to uker snart og er ikke helt fornøyd.

 

- Chrome kan til tider være et mareritt. Gir utrolig hakkete opplevelse. Swype annonse bilder på m.finn.no og se video på vgtv er av og til umulig.

 

-live wallpaper skulle vært forbudt på denne tabben

 

- umulig å overføre store filer på 1.2 GB trådløst via AirDroid. Oberføringen feiler alltid. Mindre filer går greit. Har ikke tilsvarende problem på min SGS2.

 

- kan bare glemme å multitasking mens jeg overfører filer fra ekstern minnekort.

 

- mens jeg spiller av video legger jeg merke til at det skjermen flimrer veldig svakt.

 

Noen som har opplevd tilsvarende?

 

Har ingen problemer med nettlesere i det hele tatt! Skriver dette innlegget paa Chrome :-) Har ikke hatt noen hakkete opplevelse, det funker like fint som paa min mors iPad 3 :-)

 

Jeg bruker Asus Water som live wallpaper, og har ingen problemer, null henging i menyer eller noe. Men saa er kanskje det ikke det mest krevende live wallpaperet.

 

Kjempefrnoyd med Infinityen min! Eneste problem er at docken min hadde skade. Det nederste hoeyre hjoerne er boeyd. Men det er jo bare til aa levere tilbake for ny :-)

 

Jeg kan ikke skrive ae, oe og aa i innlegget, men tror jeg saa en fix et eller annet sted i denne traaden :-)

Lenke til kommentar

 

Har ingen problemer med nettlesere i det hele tatt! Skriver dette innlegget paa Chrome :-) Har ikke hatt noen hakkete opplevelse, det funker like fint som paa min mors iPad 3 :-)

 

Jeg bruker Asus Water som live wallpaper, og har ingen problemer, null henging i menyer eller noe. Men saa er kanskje det ikke det mest krevende live wallpaperet.

 

Kjempefrnoyd med Infinityen min! Eneste problem er at docken min hadde skade. Det nederste hoeyre hjoerne er boeyd. Men det er jo bare til aa levere tilbake for ny :-)

 

Jeg kan ikke skrive ae, oe og aa i innlegget, men tror jeg saa en fix et eller annet sted i denne traaden :-)

 

Så bra. Godt noen er fornøyde :)

 

Angående flimring av skjermen så er det nok auto brightness som lever selv den er avslått. Flere som har opplevd det.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1784688

 

Chrome ble noe bedre etter at jeg en factory reset etter å oppdatert til siste firmware.

 

Kjører du performance mode hele tiden eller bruker du balanced og ikke legger merke til lagging?

 

Kunne du ha vært så grei og lastet ned AndroBench fra Play Store og kjørt full test? :)

 

 

Lenke til kommentar

Er tf700 med Krait fri for de problemene som mange med prime sliter med? jeg kan ikke overfoere store filer uten en error, kan ikke laste ned torrent uten at hele greien fryser og lagger, og nettsurfing er jo som kjent rimelig tregt og ubrukelig for meg som haapte jeg kunne bruke den i jobbsammenheng.

 

EVT dere med prime som har rootet osv. er dere fri for disse problemene?

Lenke til kommentar

Jeg sendte min TF201 til infocare for ca. en uke siden med gps-problemer, wifi-problemer, og grønt kamera. Har i dag hentet den igjen. De har byttet hovedkort og kamera. Kameraet fungerer fint, og første test viser så langt at jeg har bedre wifi-dekning. Var tidligere ikke i stand til å bruke den på soverommet uten konstant å miste tilkoblingen. Nå kan jeg fint lese nettsider og laste ned ting.

Lenke til kommentar

Så bra. Godt noen er fornøyde :)

 

Angående flimring av skjermen så er det nok auto brightness som lever selv den er avslått. Flere som har opplevd det.

http://forum.xda-dev...d.php?t=1784688

 

Chrome ble noe bedre etter at jeg en factory reset etter å oppdatert til siste firmware.

 

Kjører du performance mode hele tiden eller bruker du balanced og ikke legger merke til lagging?

 

Kunne du ha vært så grei og lastet ned AndroBench fra Play Store og kjørt full test? :)

 

Under bruken av Infinityen var den på Power Saving mode hele tiden. Skal laste ned AndroBench å kjøre full test :-)

 

Okay, test ferdig. Lagt bilde til som vedlegg :-)

EDIT: Gjorde testen i Power Saving mode, legger til et vedlegg naar den var i performance.

post-278092-0-71122700-1342804859_thumb.png

post-278092-0-26919200-1342807014_thumb.png

Endret av NiccosSystem
Lenke til kommentar

Jeg blir gal, Infinityen yter bedre når den er i power saving mode. Da tenker jeg multitasking og Web surfing. Fortsatt så lagger det fælt mens jeg installerer fra Play Store og multitasker.

 

Fikk så og si samme score som deg på Andro Bench. Til sammenlikning så blir infinity grust av min et år gamle Samsung galaxy S2. I det jeg starter testen på infinity rakk jeg å laste ned og installerer AndroBench fra Play Store, kjøre full test og bli ferdig lenge FØR infinity........

 

 

Lenke til kommentar

Har samme problem som andre her i traaden, faar ikke til aa skrive ae, oe og aa (samt noen tegn) i annet enn adressefelt naar jeg bruker Chrome. Har ikke installert noen andre tastatur heller, dette er kun ved bruk av standard inndata. Ser ut til aa vaere en feil fra Chrome sin side, for det fungerer fint i Dolphin Browser. Litt synd naar jeg liker Chrome saa godt. Dolphin har begynt aa henge seg i det siste, skjoent Chrome har sine irritasjonsmomenter de ogsaa. Hver gang jeg proever aa aapne en link, maa jeg velge hvilken nettleser jeg skal aapne linken i. Selv om jeg har satt Chrome som standard og aapner linken fra Chrome allerede.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at Krait utgaven kanskje vil gjøre det skarpt :)

 

Ikke nødvendigvis. Dette er vel det nærmeste vi kommer en sammenligning mellom Tegra 3 og S4

 

www.technobuffalo.com/comparisons/benchmarked-nvidia-tegra-3-vs-qualcomm-snapdragon-s4/

 

 

Svakheten med Infinity for øyeblikket er muligens svak IO scheduler eller gammel kernel. Forhåpentligvis så løses det via software oppdateringer.

 

Nå jeg ser Nexus 7 flyr av sted med Jelly Bean så et det håp for Infinity. Snart kommer Chameleon og XMBC til Android også :)

 

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

Noe sier meg at Krait utgaven kanskje vil gjøre det skarpt :)

 

Ikke nødvendigvis. Dette er vel det nærmeste vi kommer en sammenligning mellom Tegra 3 og S4

 

www.technobuffalo.com/comparisons/benchmarked-nvidia-tegra-3-vs-qualcomm-snapdragon-s4/

 

Veldig dårlig sammenligning i grunn. "snapdragon s4"? Forskjellige telefoner med forskjellig hardware osv. Nei, jeg tar den der med en håndfull salt, og venter på en reell sammenligning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...